۱۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۷

سرپرست معاونت اجتماعی دادگستری همدان خبر داد:

استفاده تبلیغاتی نامزدهای انتخابات از امکانات دولتی ممنوع است

استفاده تبلیغاتی نامزدهای انتخابات از امکانات دولتی ممنوع است

همدان - سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان گفت: هرگونه استفاده تبلیغاتی نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امکانات دولتی ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان، مهدی الماسی گفت: هرگونه استفاده تبلیغاتی نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امکانات دولتی ممنوع است.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان با اشاره به ماده ۵۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: هر گونه فعالیت تبلیغاتی از تاریخ اعلام رسمی اسامی نامزدها برای نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی از صدا و سیما و نیز خطابه نماز جمعه و یا هر وسیله که جنبه رسمی و دولتی دارد و فعالیت رسمی کارمندان در ساعات اداری و همچنین استفاده از وسایل و سایر امکانات شهرداری ها و ادارات، شرکت های دولتی و موسسات وابسته به دولت و شهرداری ها و شرکت‌ها و سازمان های وابسته به آنها و نهادها و موسساتی که از بودجه عمومی (به هر مقدار) استفاده می کنند و همچنین در اختیار گذاشتن وسایل و سایر امکانات مذبور ممنوع بوده و مرتکب مجرم شناخته می شود.

الماسی در توضیح این مطلب افزود: ستاد پیشگیری از جرائم انتخابات موضوع رعایت قانون مذکور را مورد پیگیری و رصد قرار داده و با خاطیان برخورد خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه نامزدهای انتخاباتی نباید از امکانات دولتی در راستای مقاصد خویش استفاده کنند، گفت: مدیران دستگاه‌های دولتی نیز باید رصد کنند که کارمندان دولت از امکانات دولتی له یا علیه نامزدی استفاده نکنند.

کد خبر 4790773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha