۲۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۳۶

کانون گفت‌وگوی موسسه امام موسی صدر برگزار می‌کند؛

ارائه درسگفتار «گفت‌وگو علیه گفت‌وگو» توسط محمدمهدی مجاهدی

ارائه درسگفتار «گفت‌وگو علیه گفت‌وگو» توسط محمدمهدی مجاهدی

جلسه درسگفتار «گفت‌وگو علیه گفت‌وگو» با ارائه محمدمهدی مجاهدی ۲۵ آذر در موسسه امام موسی صدر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، کانون گفت‌وگوی موسسه امام موسی صدر درسگفتار «گفت‌وگو علیه گفت‌وگو» را با تدریس محمدمهدی مجاهدی برگزار می‌کند. این درسگفتار از ساعت ۱۷ تا ۱۹ روز دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ در موسسه امام موسی صدر برپا می‌شود. 

محمدمهدی مجاهدی استاد اندیشه‌ سیاسی مقایسه‌ای و عضو هیات علمی دانشگاه علوم و تحقیقات و استاد مدعو دانشگاه شهید بهشتی است. او پیشتر درسگفتارهایی را در موضوع گفت‌وگو و رواداری در اندیشه امام موسی صدر برگزار کرده است. 

کانون گفت‌وگو، سازمان مردم نهادی است که برای توسعه و اشاعه فرهنگ گفت‌وگو ایجاد شده است. کانون گفت‌وگو، عضو مؤسسه امام موسی صدر است که با الهام از اندیشه‌های امام موسی صدر در سال ۱۳۸۲ تاسیس شد. در پی پژوهش و بررسی معضلات اجتماعی ایران و همچنین رایزنی با افراد مختلف صاحب‌نظر، اعتلا و اشاعه فرهنگ گفت‌وگو با هدف توسعه تفاهم اجتماعی از اهداف اولیه کانون قرار گرفت و به دنبال آن طرح بازآفرینی مهارت‌های گفت‌وگو «گفتن و شنیدن» تدوین شده و اجرای آن در کانون آغاز شد. توسعه و اشاعه فرهنگ گفت‌وگو، هدفی است که کانون گفت‌وگو پیش روی خود ترسیم کرده است. 

درسگفتار «گفت‌وگو علیه گفت‌وگو» در روز و ساعت تعیین شده در موسسه امام موسی صدر به نشانی میدان هفت تیر، بالاتر از مسجدالجواد، کوچه عبدالکریم شریعتی، پلاک ۱۰ واحد۲ برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در این جلسه می‌توانند با شماره‌های ۰۹۳۸۵۱۸۶۷۶۵ و ۰۲۱۸۸۵۳۴۱۷۳ تماس بگیرند.

کد خبر 4796819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha