۲۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۱۲

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول:

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی شمال خوزستان در دزفول گشایش یافت

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی شمال خوزستان در دزفول گشایش یافت

دزفول- معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول گفت: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی شهرستان‌های دزفول، شوش و اندیمشک امروز در دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول گشایش یافت.

نعمت طهماسبی در حاشیه آغاز به کار این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به مناسبت هفته «پژوهش» همچون سال‌های گذشته، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی ۳ شهرستان دزفول، شوش و اندیمشک به میزبانی دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور از امروز آغاز به کار کرده است.

وی افزود: در این نمایشگاه ۴۰ غرفه وجود دارد که از این تعداد ۲۵ غرفه مربوط به مراکز پژوهشی، ادارات و شرکت‌های ۳ شهرستان دزفول، شوش و اندیمشک هستند و ۱۵ غرفه نیز مربوط به انجمن‌های علمی دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول است.

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز شنبه تا چهارشنبه ۲۷  آذرماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ عصر آماده بازدید عموم علاقه‌مندان است.

وی در ادامه حرکت بر روی مرزهای دانش، حل مشکلات در سطح ملی و بین المللی و اثرگذاری فرهنگی و اجتماعی را از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد و گفت: مردم با پژوهش و اهمیت آن در موفقیت آشنایی چندانی ندارند؛ بنابراین یکی از اهداف برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی آشنایی عامه مردم و به ویژه قشر دانش آموزان با پژوهش است تا با ایجاد میل و رغبت در آنها، به سمت پژوهش سوق داده شوند.

طهماسبی با تأکید بر ضرورت حضور مسئولان در این نمایشگاه به منظور سرمایه گذاری بر روی طرح‌های پژوهشی، عنوان کرد: آیین تجلیل از پژوهشگران برتر نیز ساعت ۱۰ روز چهارشنبه با حضور مسئولان سه شهرستان دزفول، شوش و اندیمشک در دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول برگزار خواهد شد.

به گزارش مهر، ۲۵ آذرماه در تقویم جمهوری اسلامی به نام روز پژوهش نام‌گذاری شده است.

کد خبر 4797064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha