۲۳ آذر ۱۳۹۸، ۲۱:۲۳

استاندار اردبیل:

زیرساخت‌های انرژی شهرک گلخانه‌ای مغان تأمین می‌شود

زیرساخت‌های انرژی شهرک گلخانه‌ای مغان تأمین می‌شود

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: زیرساخت‌های انرژی از جمله آب، برق و گاز و دیگر نیازمندی‌های شهرک گلخانه‌ای مغان تأمین می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام‌جو عصر شنبه در ستاد بررسی مشکلات شهرک گلخانه‌ای مغان عنوان کرد: به منظور رونق تولید و افزایش صادرات زیرساخت‌های انرژی شهرک گلخانه‌ای مغان از جمله آب، برق و گاز تأمین می‌شود.

به گفته وی ایجاد این شهرک می‌تواند در توسعه صادرات و رونق کارآفرینی نیز مفید واقع شده و آثار ارزشمندی را با خود همراه داشته باشد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: راه آهن پارس آباد به جمهوری آذربایجان و ایجاد خط ریلی مذکور در سریعترین بازه زمانی می‌تواند زمینه را برای صادرات محصولات گلخانه‌ای فراهم کند.

بهنام‌جو ادامه داد: با تأمین شدن۱۵۰ میلیارد تومان منابع مالی خط ریلی و در ادامه راه اندازی پایانه صادراتی تازه کند سرعت بخشی به صادرات استان امکان پذیر خواهد شد.

وی تأکید کرد: پرداخت به موقع حق و حقوق کارگران شاغل در شهرک گلخانه‌ای مغان و توجه به بیمه کارگران از جمله مهمترین ضرورت‌های موجود است.

استاندار اردبیل شهرک گلخانه‌ای را باعث رونق بخشی مضاعف صادرات از استان دانست و افزود: این شهرک با هدف صادرات محصولات تولید شده به کشورهای همسایه به ویژه حضور در بازار بزرگ روسیه راه اندازی شده است.

کد خبر 4797632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha