۲۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۳

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان:

حماسه ۲۵ آبان مردم اصفهان باید در سطح جهانی معرفی شود

حماسه ۲۵ آبان مردم اصفهان باید در سطح جهانی معرفی شود

اصفهان- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان با اشاره به اهمیت حماسه ۲۵ آبان اصفهان گفت: جشنواره ملی رسانه ای روز بیست و پنجم با هدف معرفی این حماسه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش وکیلی ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران براساس قوانین مصوب دو رسالت مهم برعهده دارد، اظهار داشت: نخستین وظیفه بنیاد شهید این است که به نمایندگی از سایر دستگاه‌ها وظیفه خدمت رسانی به جامعه ایثارگری را برعهده دارد.

وی ادامه ‌داد: درمان، اشتغال و خدمات ناچیزی که به جامعه ایثارگری ارائه می‌دهیم از جمله وظایف ما است، اولویت دیگر ما ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به منظور مصون سازی مردم و کشور از آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی و ترویج فرهنگ مقاومت در کشور است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، با اشاره به حماسه ۲۵ آبان استان اصفهان، تصریح کرد: با همراهی و همدلی مردم مراسم تشییع باشکوه شهدای عزیز در روز ۲۵ آبان در اصفهان برگزار شد و امام خمینی پیام بسیار ارزنده و مهمی را به مناسبت این حماسه آفرینی خطاب به مردم اصفهان دادند.

وکیلی با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدای تشییع شده در روز ۲۵ آبان دیداری با رهبر معظم انقلاب داشته‌اند و ایشان نکات مهمی را به این خانواده‌های معظم شهدا مطرح کردند، گفت: امیدوار هستیم این روز و این حماسه با شکوه را در سطح بین المللی مطرح کنیم، این روز یک نماد برای مردم اصفهان است که باید آن را به خوبی برجسته و مطرح کنیم.

برگزاری نخستین جشنواره ملی رسانه‌ای روز بیست و پنج آبان

وی از برگزاری نخستین جشنواره ملی رسانه‌ای روز بیست و پنج آبان خبرداد و اظهار کرد: دستگاه‌ها و نهادهای مختلفی در این عرصه یاری رسان ما بودند و امیدوار هستیم که بتوانیم دستاوردهای خوبی کسب کنیم، در بخش حرفه‌ای این جشنواره، سرمقاله، یادداشت، مصاحبه، گزارش خبری، خبر، تیتر، عکس و فیلم کوتاه مورد پذیرش خواهد بود، همچنین بخش فضای مجازی با محوریت رسانه‌های اجتماعی، نرم افزارها و تارنماهای دیجیتالی خواهد بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان ادامه داد: در بخش ویژه این جشنواره موضوع اصفهان، ایثار و شهادت با نگاه ویژه به ۲۵ آبان ماه سال ۶۱ مد نظر است و امیدوار هستیم که بتوانیم در عرصه رسانه‌ای در این جشنواره دستاوردهای مطلوبی داشته باشیم.

احمدی دبیر نخستین جشنواره ملی رسانه‌ای روز بیست و پنجم، در ادامه این نشست با اشاره به حماسه آفرینی مردم اصفهان در روز ۲۵ آبان خاطرنشان کرد: این اتفاقی که در اصفهان رخ داده است اگر هرکجای کشور رخ داده بود بسیار با عظمت‌تر و برجسته تر بود، این اتفاق واقعاً بی نظیر است و باید به طور ویژه به آن پرداخته شود.

ضرورت فعالیت رسانه‌ای جدی در زمینه ایثار و شهادت

وی با اشاره به ضرورت فعالیت رسانه‌ای جدی در زمینه ایثار و شهادت، تصریح کرد: امیدوار هستیم وحدتی به برکت وجود شهدا در استان اصفهان میان اصحاب رسانه صورت بگیرد تا حماسه ۲۵ آبان در سطح کشوری مطرح شود و بتوانیم این حرکت بزرگ و مهم را ادامه دهیم و هر دو سال یکبار این جشنواره را دنبال کنیم.

کد خبر 4799129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha