۲۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۷:۳۰

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

بارش برف در محورهای ارتباطی مازندران

بارش برف در محورهای ارتباطی مازندران

ساری-رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از بارش خفیف برف در ارتفاعات محورهای مواصلاتی خبر داد و داشتن زنجیر چرخ را هنگام تردد از این محور ها الزامی دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علیرضا قدمی با اعلام این خبر، گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی و ورود سامانه بارشی سرد از شب گذشته به استان مازندران در حال حاضر شاهد بارش خفیف برف در ارتفاعات محورهای هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر و بارش باران در سایر محورهای مواصلاتی استان هستیم .
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: وضعیت ترافیک در کلیه محورهای تا اطلاع ثانوی عادی و روان است و سطح جاده ها لغزنده است.
وی به رانندگان وسایل نقلیه ای که قصد تردد در محورهای کوهستانی استان را دارند، توصیه کرد: ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی خودروی خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ مجهز و از تردد غی ضروری در محورهای کوهستانی جدا خودداری کنند.
سرهنگ قدمی، افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.
کد خبر 4800683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha