۲۶ آذر ۱۳۹۸، ۲۰:۱۲

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل مطرح کرد:

ارتقای اثرگذاری تبلیغ دینی با وحدت حوزه علمیه و تبلیغات اسلامی

ارتقای اثرگذاری تبلیغ دینی با وحدت حوزه علمیه و تبلیغات اسلامی

اردبیل - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: وحدت حوزه علمیه و تبلیغات اسلامی اثر گذاری تبلیغ دینی را ارتقاء می‌بخشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده عصر سه شنبه در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه استان اردبیل با بیان اینکه ارتقای اثرگذاری تبلیغ دینی با وحدت حوزه علمیه و تبلیغات اسلامی ممکن می‌شود، عنوان کرد: امر تبلیغ دینی اگر بخواهد با آیه شریفه «یبلغون رسالات الله ...» منطبق باشد، باید با همپوشانی و همفکری فعالان فرهنگی صورت گرفته و تجمیع نظرات صورت گیرد.

وی افزود: در بحث تبلیغ به صورت جدی و علمی و با شناخت اقتضائات موجود باید در ابعاد مختلف و با شناخت صحیح از جامعه اعم از مباحث قرآنی و فرهنگی، حوزه‌های علمیه با سازمان تبلیغات اسلامی همکاری تنگاتنگی داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل یادآور شد: سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه جدای از هم نبوده و همواره در کنار هم برای دستیابی به اهداف فرهنگی، ترویجی و تبلیغی ممکن و در سنگری واحد در تلاش هستند.

جعفرزاده با بیان اینکه حرکت به سوی یک هدف واحد در تمام امور می تواند کارساز باشد، افزود: تعامل مناسب و تلاش مضاعف با مشارکت دستگاه‌های مرتبط می‌تواند در دستیابی به اهداف مورد نظر کمک حال باشد.

به گفته وی تشکیل اتاق فکر برای انجام مناسب فعالیت‌های فرهنگی استان از دیگر ضرورت‌های مهم موجود در این بخش است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل یادآور شد: وجود کارشناسان و مدیران تصمیم ساز حوزه‌های علمیه در این قبیل از اتاق‌های فکر و بیان ملزومات فرهنگی و دینی مناطق مختلف استان با استفاده از نظرات روحانیون آن مناطق، می تواند راهکار موثری باشد.

کد خبر 4800793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha