۲۹ آذر ۱۳۹۸، ۱۵:۴۳

امام جمعه بیله سوار:

رفع محرومیت «بیله سوار» باید به اولویت استانی تبدیل شود

رفع محرومیت «بیله سوار» باید به اولویت استانی تبدیل شود

بیله سوار - امام جمعه بیله سوار گفت: محرومیت شهرستان مرزی بیله سوار باید به اولویت استانی تبدیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بیله سوار با تأکید بر اینکه محرومیت شهرستان بیله سوار باید به اولویت استانی تبدیل شود، عنوان کرد: اخیراً معاون وزیر اقتصاد در معیت استاندار، فرماندار و نماینده مجلس به منطقه مغان آمده و برخی مواهب و مزایا را برای شهرستان پارس آباد عنایت کردند، اما سوال از مسئولان این است که به لحاظ مدیریت استانی اولین اصل در مدیریت و برنامه ریزی چیست و در مدیریت شهری اولویت با کدام شهر است؟

وی خطاب به مسئولان استان اردبیل گفت: اولویت برنامه ریزی و مدیریت در کجاست؟ اگر وزیری یا معاون وزیری آمد باید کدام منطقه را به او نشان داد اگر بودجه‌ای تخصیص داده شده اولویت با کدام شهر است؟ آیا شهری که راه دارد، کمربندی و بیمارستان دارد، فرودگاه و جاده کمربندی دارد، در اولویت است یا شهری که نه راه دارد نه بیمارستان و نه فرودگاه و نه امکانات حداقلی؟

امام جمعه بیله سوار تصریح کرد: در حال حاضر جاده آغداش به خاطر ۳ کیلومتر بلاتکلیف مانده است و مردم شهرستان راه سلامت ندارند و سالانه تعداد زیادی انسان بی گناه در این جاده کشته می‌شوند که سبب آن کوتاهی برخی مسؤولان است و امیدواریم رئیس قوه قضائیه برای حل آن ورود کند که چرا برخی شهرها فرودگاه، راه آهن، راه و بیمارستان و.. دارد اما شهر ما یک جاده دارد که وضعیتش افتضاح است و اگر اتفاقی در این جاده بیفتند علت و مسببش کیست؟

عزیزی یادآور شد: اینکه بحث ترانزیت و یا شهرک صنعتی در شهرستان پارس آباد فعال می‌شود خیلی عالی است اما باید نماینده مجلس خود را ثابت کرده و به فکر شهرستان بیله سوار نیز باشد.

وی عنوان کرد: محل بحث ما، حوزه عمران و آبادانی است، نمی‌شود که شهر ما خرابه باشد و دیگر شهرها آباد شود، نمی‌شود که جاده بین مزارع تبدیل به کشتارگاه شود، مگر مردم حق حیات ندارند؛ چرا به این امور رسیدگی نمی‌شود.

عزیزی تصریح کرد: ما قبول داریم که محدودیت منابع مالی داریم اما نماینده و استاندار قوی می‌تواند منابع را پیگیری و اخذ کند.

امام جمعه بیله سوار در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات آتی مجلس اشاره کرد و گفت: کاندیداها باید با ارائه برنامه و رزومه توانایی خود را نشان دهند و تبلیغاتشان ایجابی باشد نه سلبی تا موجب تخریب کاندیداهای دیگر نشود.

کد خبر 4802873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha