۳۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۳:۵۰

راهنمای خرید سرور مجازی

راهنمای خرید سرور مجازی

این CPU باتوجه به بنچ مارک بالا و قدرت بالایی که داره بسیار مناسب برای پردازش های سنگین و استفاده در سرورها است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، راهنمای خرید VPS - در خرید VPS با معرفی نسل جدید CPU ها، که سری Core i۹ است، تکنولوژی جدیدی در پردازنده‌ها معرفی شد. در این مقاله درباره قدرتمندترین CPU این مدل که Intel® Core™ i۹-۹۹۰۰K Processor نام داره و بلوسرور نیز از این پردازنده‌های جدید برای سرور مجازی‌های جدید خود استفاده میکنه رو معرفی می‌کنیم. این CPU از سریع‌ترین پردازنده‌های موجود در بازار هست که دارای ۸ هسته و ۱۶ رشته پردازشی و دارای فرکانس ۳.۶ گیگاهرتز برای هر هسته و ۱۶ مگابیت کش هست. این CPU باتوجه به بنچ مارک بالا و قدرت بالایی که داره بسیار مناسب برای پردازش‌های سنگین و استفاده در سرورها است.

کاربرانی که دارای سایت، اپلیکیشن و برنامه‌های پردازشی بالایی هستن یکی از نیازهاشون داشتن CPU قوی برای پردازش‌ها و پاسخگویی به درخواست‌هایی است که از سمت کاربران به سمت سرور ارسال میشه که بتونه سرعت پاسخگویی بالایی به کاربران بده و در زمانی که سرور زیر فشار هست و ترافیک سنگینی رو تحمل میکنه کم نیاره، لینک امکانات پلن های VPS در صفحه خرید سرور مجازی موجود هست که کاربران میتونن ویژگی‌های هر پلن رو مشاهده کنند.

راهنمای خرید هاست

در خرید هاست عموماً از دو کنترل پنل لینوکسی سی پنل و دایرکت ادمین برای میزبانی سایت‌ها استفاده میشه و کنترل پنل cPanel در بین کاربران ایرانی بخاطر محیط گرافیکی از استقبال بیشتری برخوردار هست، هر چند که تفاوت آنچنانی با دایرکت ادمین نداره و از لحاظ مدیریتی یکی است. از معیارهای مهم انتخاب هاست برای میزبانی سایت، آپتایم بالای سرور و نداشتن قطعی است، چون در صورت قطعی سرور، سایت رتبه خودش در موتورهای جستجو رو از دست میده. از دیگر ویژگی‌های انتخاب هاست مناسب، انتخاب وب سرور مناسب برای پاسخگویی سریع‌تر به درخواست‌های ارسال شده به سمت سرور هست، همچنین انتخاب نوع هارد که سرورهای بلوسرور از نوع درایو های جدید SSD NVME که عملکرد بسیار بهتر و بدون هیچگونه فشاری بر روی سرور هست و عملکرد بسیار بالایی در خواندن و نوشتن اطلاعات دیتابیس داره.

هاست بلوسرور، بهینه سازی شده برای انواع سیستم‌های مدیریت محتوا، از جمله CMS محبوب وردپرس است، استفاده از هسته Cloud Linux امکان استفاده از انواع نسخه‌های PHP و همچنین فعالسازی انواع ماژول هارو فراهم کرده، وب سرور استفاده در این هاست ها از نوع لایت اسپید هست، همچنین امکان نصب SSL رایگان بر روی هاست ها نیز فراهم شده است.

باتوجه به انتخاب سخت افزار مناسب و با منابع بالا، منابع اختصاص داده شده به هاست های کاربران نظیر Ram , CPU بسیار بالاتر از حد معمول می‌باشد و باعث افزایش سرعت و بازدهی بهتر سایت‌های کاربران می‌شود. کاربران گرامی برای مشاهده سایر اطلاعات و راهنمایی‌های لازم میتونین به سایت Blueserver.ir مراجعه کنین و مشاوره‌های لازم را از پشتیبانی دریافت کنین.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4803420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha