۳۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۸:۳۲

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری خبر داد:

افزایش تمایل مردم برای سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی کشور

افزایش تمایل مردم برای سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی کشور

ایلام - مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از افزایش تمایل مردم برای سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش باقرجوان روز شنبه در مراسم بزرگداشت هفته حمل ونقل، راهداری و رانندگان ضمن گرامیداشت هفته حمل و نقل و رانندگان و راهداری اظهارداشت: ۲۶ آذر یادآرو لبیک رانندگان به ندای رهبر اتفلاب حضرت امام (ره) که بسوی بنادر جنوب اعزام شدند و کالاها اساسی به نقاط مختلف انتقال دادند.

وی گفت: نقش رانندگان در ایام اربعین ۹۸ برگ زرین دیگری درتاریخ به ثبت رسانده اند که کار جابحایی زائران را به خوبی انجام دادند.

وی افزود: تمام عوامل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای و صنوف حمل ونقل و رانندگان دست به دست هم دادند تا اربعین ۹۸ با کمترین مشکل در بخش حمل و نقل انجام گیرد.

وی عنوان کرد: با توجه به سهمیه بندی بنزین بیش از ۸ درصد مردم به بخش حمل و نقل عمومی روی آوردند و این میتواند در توسعه حمل و نقل تاثیر گذار باشد و باید از این فرصت در سرمایه گزاری در بخش حمل و نقل استفاده کرد.

باقرجوان گفت: اگر امروز جاده های ایمن داریم و کاربران جاده ای به راحتی در جاده ها تردد دارند مدیون تلاش راهداران پرتلاش هستیم که در تمام فصول سال در حال خدمات رسانی به هموطنان هستند.

وی درپایان گفت: رانندگان بخش حمل و نقل عمومی سواری به سامانه کارت هوشمند مراجعه کنند و جهت برخوردار شدن از مزایای سوخت ثبت نام کنند.

کد خبر 4803871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha