۱ دی ۱۳۹۸، ۱۸:۰۶

با صدور پیامی؛

حسینی‌پور درگذشت گودرزیانی را تسلیت گفت

حسینی‌پور درگذشت گودرزیانی را تسلیت گفت

مدیرعامل موسسه خانه کتاب با صدور پیامی درگذشت احد گودرزیانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، نیکنام حسینی‌پور مدیرعامل موسسه خانه کتاب، با صدور پیامی درگذشت احد گودرزیانی نویسنده، پژوهشگر و روزنامه‌نگار حوزه مقاومت را تسلیت گفت.

مشروح متن پیام حسینی‌پور به این‌ترتیب است:

«فقدان تاسف برانگیز  احد گودرزیانی نویسنده، پژوهشگر و روزنامه نگار  متعهد و پرتلاش حوزه مقاومت موجب اندوه و تالم فراوان شد.

بی‌شک فراق این نویسنده فقید که اخلاق‌مداری، فروتنی و نیک‌ سیرتی‌اش زبانزد اهالی فرهنگ است، داغ جانسوزی بر دل اهل ادب خواهد بود. زنده‌یاد گودرزیانی در سال‌های پربار زندگی‌اش با چیره‌دستی، ممارست و همت مضاعف آثار ارزشمندی همچون «به داد ما برسید»، «باغ انگور»، «باغ سیب باغ آیینه»، «خرمشهر خانه رو به آفتاب» و... را برای فرهنگ دوستان به‌جای گذاشت که بی‌تردید همواره به یادگار خواهد ماند.

اینجانب درگذشت نویسنده متعهد و پرتلاش زنده‌یاد احد گودرزیانی که در دوره‌ای دبیری گروه انقلاب و دفاع مقدس خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) را عهده‌دار بود، به خانواده آن‌مرحوم و جامعه فرهنگی هنری تسلیت گفته و برای آن عزیز از دست‌رفته آرزوی مغفرت و علو درجات و برای خانواده محترم ایشان صبر و شکیبایی مسالت دارم.

روحش شاد و نامش همیشه ماندگار باد.»

احد گودرزیانی نویسنده و پژوهشگر حوزه ادبیات دفاع مقدس جمعه‌شب ۲۹ آذر به‌دلیل مشکل قلبی درگذشت و مراسم تشییع‌اش امروز شنبه اول دی در حوزه هنری برگزار شد.

کد خبر 4804791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha