۲ دی ۱۳۹۸، ۹:۱۸

با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری؛

جشنواره گردشگری روستایی استان بوشهر افتتاح شد

 جشنواره گردشگری روستایی استان بوشهر افتتاح شد

بوشهر- با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری دهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی و نخستین جشنواره گردشگری روستایی استان بوشهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر صبح دوشنبه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در این نمایشگاه ۳۱ استان کشور آخرین دستاوردهای صنایع‌دستی خود را در معرض نمایش می‌گذارند.

فعالیت ۱۵۸ غرفه صنایع‌دستی

محمدحسین ارسطوزاده تصریح کرد: ۱۵۸ غرفه صنایع‌دستی در رشته‌های حصیربافی، گلیم‌بافی، صنایع‌دستی دریایی، هم‌جوشی شیشه، قلم‌زنی، مس گری، سماورسازی، سفال و سرامیک، نساجی سنتی و رودوزی‌های الحاقی در این نمایشگاه فعال هستند.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه از امروز تا ششم دی‌ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی بوشهر برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر بیان کرد: جشنواره گردشگری روستایی استان بوشهر در دو بخش عرصه محصولات روستایی و گردشگری در معرض دید عموم قرار داده می‌شود.

ارسطوزاده ادامه داد: توانایی روستاییان استان بوشهر به شکل چادرهای عشایری به همراه ارائه آداب و رسوم زندگی روستایی و عشایری از دیگر بخش‌های موجود در این نمایشگاه است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از امروز تا ششم دی‌ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی بوشهر برگزار می‌شود.

کد خبر 4805028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha