۳ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۵۷

با حکم وزیر راه

معاون امور بندری سازمان بنادر تغییر کرد

معاون امور بندری سازمان بنادر تغییر کرد

وزیر راه و شهرسازی در حکمی فرهاد منتصر کوهساری را به سمت عضو هیئت عامل و معاون امور بندری و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی طی حکمی فرهاد منتصر کوهساری را به عنوان عضو هیئت عامل و معاون امور بندری و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی به مدت سه سال منصوب کرد.

در حکم وزیر راه و شهرسازی آمده است:

با توجه به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده جنابعالی و به استناد مصوبه شماره ۲۳۸/۹/ ص مورخ ۱۳۹۸/۷/۱۰ شورای عالیِ به طور فوق‌العاده سازمان بنادر و دریانوردی و به موجب این حکم، برای مدت ۳ سال به عنوان عضو هیئت عامل و معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان منصوب می‌شوید. توفیق روزافزون شما را در جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواهانم.

به گزارش خبرنگار مهر، منتصر کوهساری پیش از این مدیرکلی بنادر و دریانوردی گیلان و همچنین مدیرکلی مهندسی و تأمین تجهیزات سازمان بنادر و دریانوردی را در سوابق کاری خود دارد.

وی توانست تجهیزات بندری چابهار شامل ۳۷ دستگاه گنتری کرین (جرثقیل حمل کانتینر از کشتی به کامیون) و ۱۲ دستگاه مکنده غلات را در دوره تحریم‌های ظالمانه علیه صنعت دریایی و بندری کشورمان، برای بندر شهید بهشتی خریداری و نصب کند.

تا پیش از این انتصاب، محمدعلی حسن زاده سمت معاونت امور بندری و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی را بر عهده داشت که امضای چندین قرارداد سرمایه گذاری بخش خصوصی در بنادر کشور، تکمیل فاز ۱ طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار و تکمیل طرح ۱ و آغاز طرح‌های ۲ و ۳ توسعه بندر شهید رجایی از مهمترین اقدامات اجرایی حسن زاده به شمار می‌رود.

کد خبر 4806233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha