۳ دی ۱۳۹۸، ۱۸:۰۴

معاون سیاسی استاندار سمنان:

۲ نفر در استان سمنان موفق به کسب تاییدیه ستاد انتخابات نشدند

۲ نفر در استان سمنان موفق به کسب تاییدیه ستاد انتخابات نشدند

سمنان - معاون سیاسی استاندار سمنان بابیان اینکه روند انتخابات با بهترین کیفیت برای سطح استان در حال برگزاری است، گفت: تنها دو نفر در استان موفق به کسب تاییدیه ستاد انتخابات نشدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب‌الله خجسته پور عصر سه‌شنبه در دهمین جلسه مشترک ستاد انتخابات استان به میزبانی فرمانداری شاهرود بابیان اینکه ۱۵۴ داوطلب طی یازدهمین دوره انتخابات نمایندگی مجلس در استان سمنان ثبت‌نام کردند، ابراز داشت: از این تعداد تنها دو نفر موفق به کسب تاییدیه ستاد انتخابات نشدند.

وی بابیان اینکه در هر چهار حوزه انتخابیه تمام مراحل ثبت نان، تشکیل ستاد اجرایی و تأیید صلاحیت داوطلبان طبق زمان‌بندی وزارت کشور صورت گرفته است، افزود: همین روند در شعبه‌های فرعی نیز با به عضویت درآمدن جمعی از معتمدان به ستاد انتخابات بدون هیچ مشکلی ستاد اجرایی در حال فعالیت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را یک ضرورت برای کشور خواند و ابراز داشت: طی بازدیدهای به‌عمل‌آمده از روند ثبت‌نام‌ها در چهار حوزه انتخابیه می‌توان به‌جرئت آن را مطلوب برشمرد زیرا بدون هیچ حاشیه‌ای تمام این مراحل برگزار شدند.

خجسته پور بابیان اینکه تأکید بر رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت شعار انتخابات است، در ادامه تصریح کرد: فرمانداران امانت‌داران مردم تلقی می‌شوند لذا می‌بایست با بی‌طرفی و بدون جانب‌داری، به نحوی رفتار کنند تا تأثیری بر روند انتخاب افراد نداشته باشند.

وی بابیان اینکه طرح امنیتی ستاد انتخابات شهرستان‌ها باید تدوین شود، افزود: فرمانداران با در نظر گرفتن مسائل و مخاطرات امنیتی غالب، اطلس امنیتی شهرستان را باید تهیه کنند در این امر برای هر مؤلفه ریز فاکتورهایی مهم است که باید مدنظر قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بر استفاده از همه ظرفیت‌ها در انتخابات تأکید و اضافه کرد: نمایندگان فرمانداران و کاربران رایانه، باید مسلط به سرفصل‌های مهم اجرایی انتخابات باشند و همچنین فرمانداران باید مسائل و مشکلات را احصا و تخلفات احتمالی را به هیئت نظارت بر انتخابات اعلام کنند.

کد خبر 4806741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha