۳ دی ۱۳۹۸، ۱۸:۲۱

فرماندار ری:

احزاب ری جدا از تفکرات سیاسی به دنبال اعتلای نظام و کشور هستند

احزاب ری جدا از تفکرات سیاسی به دنبال اعتلای نظام و کشور هستند

ری- فرماندار ری گفت: احزاب ری جدا از تفکرات سیاسی به دنبال اعتلای نظام و کشور هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین توکلی کِجانی بعد از ظهر سه شنبه در نشست با احزاب و تشکل‌های سیاسی شهرستان ری با اشاره به اینکه امروز مأیوس کردن مردم بزرگترین خیانت به نظام و کشور است اظهار داشت: بایستی امید را در جامعه افزایش داد و جلب رضایت عمومی را در دستور کار قرار داد تا یک انتخابات پرشور و در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.

توکلی کجانی با اشاره به اینکه یکی از مطالبات بحق مردم، عدالت خواهی است و عموم جامعه خواستار تحقق عدالت هستند افزود: در این راستا دولت تدبیر و امید اقدامات بسیار خوبی در خصوص شفاف سازی در سطوح مختلف کشور در جهت مبارزه با فساد انجام داده است.

فرماندار ری بیان داشت: هدف بیانیه گام دوم انقلاب توجه به ویژگی‌های انقلاب است و انتخابات یکی از مهمترین و اساسی‌ترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی است.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه احزاب فضاهای بسیار خوبی برای همفکری و هم اندیشی در خصوص پیشرفت و توسعه کشور دارند عنوان داشت: با توجه به وجود افراد دلسوز و توانمند در مجموعه احزاب شهرستان ری و فعالیت این افراد که جدای از تفکرات سیاسی، به دنبال اعتلای نظام و کشور هستند و این افراد در برگزاری انتخابات پرشور نقش اساسی و تأثیرگذاری دارند.

کد خبر 4806761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha