۴ دی ۱۳۹۸، ۱۷:۴۶

بازسازی و بهسازی پروژه های ابنیه محدوده منطقه ۱۳ آغاز شد

بازسازی و بهسازی پروژه های ابنیه محدوده منطقه ۱۳ آغاز شد

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۳  از اجرای عملیات احداث، بازسازی و بهسازی ساختمان های اداری و پروژه های ابنیه محدوده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاونت فنی و عمرانی از ابتدای سال تا کنون، به موازات اجرای عملیات بازسازی و بهسازی معابر سواره رو و پیاده روها، احداث، بازسازی و مرمت ساختمان های اداری منطقه و ابنیه را  در اولویت کاری خود قرار داده است. 

جوان سرپرست معاونت فنی و عمرانی در خصوص بازسازی و بهسازی پروژه های ابنیه محدوده گفت: علاوه بر احداث سوله انبار و اجرای فونداسیون و نصب اسکلت آن در دوکوهه، نسبت به تکمیل عملیات عمرانی ساختمان اسکان کارگری سوله بازیافت و بهسازی و بازسازی درمانگاه شهرداری منطقه ۱۳، ساختمان مجتمع کوثر، ساختمان های اداری  شهرداری و سرای محلات سطح منطقه  اقدام شده است. 

به گفته وی، در این پروژه ها، علاوه بر عملیات سنگ کاری و کاشی کاری، تعمیر تاسیسات برقی و مکانیکی، ساختمان ها ی اداری و سرای محلات برای استفاده توانیابان و معلولین مناسب سازی شده است. 

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۳ با اشاره به مناسب سازی سراهای محلات ۱۳ گانه برای افراد دارای معلولیت اظهار داشت:  سرای محله صفا در ناحیه یک به لحاظ آیتم مناسب سازی معلولین به کسب مقام اول در مناطق ۲۲ گانه دست یافته است.

جوان خاطر نشان کرد: با هدف ایجاد چشم انداز مطلوب و دلپذیر در معابر و میادین، دو آبنما با فضاسازی مناسب و سازه هایی همخوان با شرایط محیطی در بوستان مهربانی و فلکه مادر احداث، بازسازی و بهسازی شد.

کد خبر 4807691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha