۵ دی ۱۳۹۸، ۱۶:۴۵

رییس پلیس راه شرق استان تهران:

مسافران شهرهای شمالی بازگشت سفر را مدیریت کنند

مسافران شهرهای شمالی بازگشت سفر را مدیریت کنند

پردیس- رییس پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به اینکه روز جمعه ۶ دی ماه در جریان بازگشت مسافران شمالی حتما شاهد ترافیک سنگین خواهیم بود، گفت: مسافران شهرهای شمالی بازگشت سفر را مدیریت کنند.

سرهنگ سیاوش محبی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با توجه به تعطیلی چند روزه مدارس به خاطر آلودگی هوا در استان تهران، بسیاری از هم وطنان برای استفاده از هوای بهتر به سمت استان‌های شمالی کشور سفر کردند که طی این مدت با افزایش سفر و تردد و ترافیک پرحجم و سنگینی روبرو بوده ایم.

محبی در ادامه با بیان اینکه برای بازگشت روز جمعه حتماً ما شاهد ترافیک سنگین‌تری خواهیم شد، افزود: به همین دلیل توصیه ما به رانندگان وسیله نقلیه و هم وطنانی که به شهرهای شمالی سفر کرده اند این است که بازگشت را به تدریج آغاز کنند و فقط به روز جمعه موکول نکنند.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران عنوان کرد: برای برگشت از سفر مسافران شمالی محدودیت‌هایی در نظر گرفته شده که در محور هراز تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع و از ساعت ۱۶ نیز با اعلام همکاران حاضر در محورها از آب اسک به سمت رودهن مسیر شمال جنوب یک طرفه است و این محدودیت‌ها تا ساعت ۲۴ شب ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در حال حاضر مشاهده می‌شود در محورها شاید تعدادی از هموطنان در حال بازگشت از سفر هستند که از این افراد که مدیریت سفر داشته اند تقدیر و تشکر می‌کنیم و توصیه داریم که از عجله و شتاب بپرهیزند و با صبر و حوصله به رانندگی بپردازند و قبل از حرکت شرایط راه‌ها را از طریق مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به تلفت ۸۸۲ ۵۵۸۵۵ و یا سایت راهور و یا ۱۴۱ راهداری اطلاع پیدا کنند.

کد خبر 4808253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha