۶ دی ۱۳۹۸، ۲۲:۲۸

سرمربی تراکتور:

هدف ما مقابل پیکان کسب پیروزی است/ آمادگی کامل بازیکنان

هدف ما مقابل پیکان کسب پیروزی است/ آمادگی کامل بازیکنان

تبریز- سرمربی تراکتور با بیان اینکه هدف ما مقابل پیکان کسب پیروزی است، گفت: آماده ارائه بازی با کیفیت و شکست پیکان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ساکت الهامی عصر امروز جمعه در حاشیه پرواز تیمش به تهران برای بازی با پیکان در جمع خبرنگاران گفت: بازی با پیکان سخت است و با توجه به شرایط جدول، راهی به جز طی روند رو به رشد وجود ندارد.

وی با بیان اینکه شرایط ما به گونه‌ای است که می‌خواهیم روند هفته‌های اخیر را ادامه دهیم، گفت: جا برای ریسک باقی نمانده است و امیدوارم بازی خوبی ارائه داده و پیروز بازی شویم.

وی با تاکید بر اینکه امیدوارم چمن ورزشگاه اجازه ارائه بازی تماشاگر پسند همراه با پیروزی را به ما بدهد، ادامه داد: هواداران تراکتور در بازی با پیکان ما را تنها نمی‌گذارند و سعی می‌کنیم با پشتوانه‌ی آنان و همت بازیکنان فوتبال با کیفیت و همراه با سه امتیاز ارائه دهیم. امیدوارم دل هواداران را شاد کنیم.

الهامی در خصوص وضعیت تیم پیکان نیز گفت: این تیم بازیکنان خوبی دارد، جایگاه فوتبالی پیکان، مناسب جایگاه این تیم در جدول نیست.

وی با بیان اینکه بازیکنان تراکتور به وحدت تاکتیکی رسیده‌اند، گفت: با توجه به شرایط جدول، قطعاً هر دو تیم برای کسب سه امتیاز بازی خواهند کرد که این موضوع هم برای ما و هم برای پیکان خوب است.

وی در خصوص وضعیت چمن ورزشگاه شهر قدس اظهار داشت: وضعیت چمن این ورزشگاه قبل از تعطیلات مناسب نبود و در این خصوص نگران هستم، چند هفته‌ای پیکان خارج از خانه بازی کرده و از کیفیت زمین خبر ندارم.

کد خبر 4808825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha