۷ دی ۱۳۹۸، ۱۷:۳۰

استاندار مازندران:

ستاد راهبری توسعه صادرات به اوراسیا تشکیل شود

ستاد راهبری توسعه صادرات به اوراسیا تشکیل شود

ساری- استاندار مازندران خواستار تشکیل ستاد راهبری توسعه صادرات به کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان عصر شنبه در شورای گفتگوی بخش دولتی و خصوصی خواستار تشکیل ستاد راهبری توسعه صادرات به کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا شد و گفت: این ستاد باید به صورت تخصصی مسائل مرتبط به اتحادیه اوراسیا را دنبال کند.

وی با تاکید براینکه باید از ظرفیت ایجاد شده برای توسعه صادرات به اوراسیا بهره گیریم گفت: هرکسی از این بازار به نحو مطلوب استفاده کند سود خواهد کرد و باید از خود در این بخش تحرک نشان دهیم.

استاندار مازندران تصریح کرد: در چند سال گذشته نسبت به امضای تفاهمنامه برای الحاق به روسیه صورت گرفته است و باید جدی تر در حوزه صادرات وارد عمل شویم.

وی نزدیکی به کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا را فرصتی برای توسعه تجارت دانست و گفت: از ظرفیت توسعه صادرات به این منطقه با رفع موانع فراروی بهره گیری کنیم.

استاندار مازندران درباره آخرین وضعیت صادرات مرکبات نیز گفت: بازار اوراسیا به دلیل حذف تعرفه‌ها فرصتی برای افزایش صادرات مرکبات و محصولات کشاورزی استان خواهد بود.

وی گفت: اولویت‌های صادراتی براساس توان و قدرت اقتصادی کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا تعیین و مشخص شود و روسیه بازار خوبی برای محصولات کشاورزی خواهد بود.

کد خبر 4809647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha