۹ دی ۱۳۹۸، ۹:۱۷

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان:

فتنه‌ نقاب از چهره واقعی برخی منافقان برداشت

فتنه‌ نقاب از چهره واقعی برخی منافقان برداشت

اهواز – نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: از فتنه‌ها نباید اکراه داشت چرا که امروز می‌بینیم چهره واقعی برخی از منافقین برای مردم مشخص و نقاب‌ها برداشته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت ۹ دی در مسجد جامع خرمشهر اظهار کرد: تکیه به غرب و غرب زدگی ریشه مشکلات کشور بوده و هست.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فر عنوان کرد: عنصر نامطلوب غربگرا همواره با قدرت در خدمت منافع غرب و در مقابل منافع کشورش می‌ایستند.

وی افزود: امروز درگیری ما با این افراد، بر سر مسئله اسلام یا حجاب و بی حجابی نیست، امروز جنگ ما با غربگرایان عقلانیت و غیر عقلانیت که همان انقلابی و غیر انقلابی است.

امام جمعه اهواز گفت: ۹ دی جشن بصیرت ملت ایران است و ملت اسلامی توانستند در آن فتنه سخت حق را از باطل تشخیص دهند.

وی تصریح کرد:، به گفته مقام معظم رهبری امروزه دیگر اصلاح طلبی و اصولگرایی معنایی ندارد و معنا در انقلابی و غیر انقلابی خلاصه می‌شود.

وی مقابله با داعش توسط مدافعان حرم را نوعی بصیرت جوانان انقلابی ایران توصیف کرد و گفت: اگر جوانان مدافع حرم با بصیرت و تفکر انقلابی مقابل داعش نمی‌ایستاند اینک باید در کشور با داعش مبارزه می‌کردیم.

موضوع انتخابات دیگر صحبت‌های نماینده ولی فقیه در این مراسم بود، وی گفت: چرا شورای نگهبان مجبور می‌شود، یک سری غرب زده را تأیید صلاحیت کند،؟ دلیل آن این است بصیرت کامل هنوز در بین مردم هم افزایی نشده است.

وی گفت: ما نمی‌توانیم طرفداران داعش و غرب را در عرصه انتخابات تحمل کنیم و در این دوره با قاطعیت آنها را مردود کنید.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: طبق حدیث پیامبر نباید از فتنه‌ها تا آخر الزمان اکراه داشته باشیم چرا که باعث نابودی منافقین خواهد شد و امروز می‌بینیم چهره واقعی برخی از منافقین برای مردم مشخص و نقاب‌ها برداشته شد.

کد خبر 4810971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha