۱۱ دی ۱۳۹۸، ۲۰:۳۳

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان :

خوزستان به ۲۰ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد

خوزستان به ۲۰ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد

اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به تخریبی بودن ۳۰ درصد از فضاهای آموزشی استان گفت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته، استان خوزستان به ۲۰ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کورش مودت ظهر امروز در آئین کلنگ زنی آموزشگاه ۶ کلاسه ارم گتوند اظهار کرد: آموزش و پرورش خوزستان از طریق هم‌افزایی‌های مردمی موفق به کسب رتبه اول کشوری در شاخص مشارکت خیرین مدرسه‌ساز شده است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در سطح مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان، بیان کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اولویت‌دار مجموعه تعلیم و تربیت استان «ارتقای شاخص مشارکت خیرین مدرسه‌ساز» است که در همین راستا به رؤسای مناطق و نواحی سراسر استان تأکید شد تا برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز را به صورت جدی دنبال کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه ۳۰ درصد از فضاهای آموزشی استان تخریبی هستند، توضیح داد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته مجموعه تعلیم و تربیت استان خوزستان نیاز به ۲۰ هزار کلاس درس جدید دارد تا بتوان شاهد رسیدن به اهداف برنامه توسعه آموزش و پرورش استان خوزستان باشیم.

مودت در عین حال با اظهار اینکه سند تحول بنیادین به عنوان «قانون اساسی آموزش و پرورش کشور» ابلاغ شده است؛ توضیح داد: فضای آموزشی مناسب، معلم تصمیم‌ساز و دانش آموز متفکر و خلاق از جمله مهم‌ترین مفاد سند تحول بنیادین در حوزه تعلیم و تربیت است که در تصمیم سازی های متولیان امر تعلیم و تربیت به این موارد توجه ویژه‌ای شده است.

وی در پایان یادآور شد: نماینده عالی دولت در استان خوزستان و همچنین مقام عالی وزیر آموزش و پرورش کشور نگاه ویژه‌ای به مجموعه تعلیم و تربیت استان دارند؛ تشکیل کارگروه ویژه وزارتی با دستور کار تدوین سند چشم‌انداز توسعه آموزش و پرورش خوزستان یکی از مهم‌ترین اقدامات تحولی در این خصوص است.

کد خبر 4813448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
      0 0
      آره تازه یادتان افتاد