۱۲ دی ۱۳۹۸، ۲۱:۵۲

مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان:

۵۰۰ پروژه آموزشی در خوزستان در حال اجرا است

۵۰۰ پروژه آموزشی در خوزستان در حال اجرا است

اندیمشک- مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان با اشاره به اجرای ۵۰۰ پروژه آموزشی در استان خوزستان گفت: ۲ هزار کلاس درس در خوزستان پس از تکمیل پروژه‌های آموزشی افزوده می ‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی قربانی عصر امروز در آئین افتتاح پروژه‌های آموزشی اندیمشک در سالن شهید قاسمی اندیمشک اظهار کرد: ۸۶۰ کلاس درسی در مهرماه سال جاری در استان خوزستان تکمیل و بهره‌برداری شد.

وی افزود: تا پایان بهمن ماه سال جاری یک هزار و صد کلاس درس در استان خوزستان تکمیل، بهره‌برداری شده و با تلاش‌هایی که انجام می‌شود از مرز یک هزار و صد کلاس درسی وعده داده شده عبور خواهیم کرد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان با اشاره به اجرای ۵۰۰ پروژه آموزشی در استان خوزستان گفت: ۲ هزار کلاس درس در خوزستان پس از تکمیل پروژه‌های آموزشی افزوده می‌شود.

وی افزود: در سه سال أخیر در شهرستان اندیمشک ۴۰ پروژه آموزشی، ۱۷۰ کلاس درس، ۱۸ پروژه فرهنگی شامل مسجد، نمازخانه و خانه عالم تکمیل و بهره‌برداری شد.

قربانی تصریح کرد: پروژه‌هایی در حوزه ورزشی شامل اولین استخر دانش آموزشی، سالن ویژه بانوان تکمیل شد و ۲ سالن در بخش مرکزی و الوار گرمسیری با پیشرفت ۷۰ درصدی از محل اعتبارات نفت در حال تکمیل و اجرا است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان گفت: پروژه‌های آموزشی اجرا شده و در حال اجرا اندیمشک در استان خوزستان کم نظیر بوده که امید می‌رود مجموعه آموزش و پرورش شهرستان اندیمشک با بهره از پروژه‌های آموزشی شاهد جهش عظیم در حوزه آموزش در شهرستان اندیمشک باشیم.

کد خبر 4814425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha