۱۳ دی ۱۳۹۸، ۱۳:۲۹

سردار محمودی در پیامی شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت

سردار محمودی در پیامی شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت

سردار مهدی محمودی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در پی شهادت سردار رشید سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و دیگر هم رزمانش این واقعه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن این پیام به شرح ذیل است:

«بسم رب الشهداو الصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا.

شهادت سرداررشید و پرافتخار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی آرزوی چندین و چند ساله وی را محقق کرد و سرانجام وی را به جمع یاران سفرکرده و همرزمان شهیدش رساند.
رویارویی این شهید والامقام با دشمنان اسلام و ایران عزیزمان بر هیچ کس پوشیده نیست و رشادت‌های او در این راه بیانگر حس میهن پرستی، صداقت و درستی وی بود و سرانجام این شهد شیرین شهادت بود که کام این مرد بزرگ را شیرین کرد.

اداره اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور ضمن محکومیت شدید این حرکت تروریستی آمریکای جنایتکار، شهادت فرمانده مقتدر و محبوب سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و هم رزم وی شهید ابومهدی المهندس و دیگران شهدای والامقام این حادثه خونین را محضر قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله) خانواده و بیت شریف و نستوه ایشان و ملت مقاوم ایران اسلامی و جمیع دوستداران و ارادتمندان جبهه مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

بی شک ادامه راه روشن این شهید عزیز وظیفه همگانی ماست. جان فشانی این سردار شهید و خون پاک هم رزمانش که در دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی زمین را گلگون کرده است زمینه زوال بیش از پیش نظام سلطه و استکبار جهانی را به همراه خواهد داشت.

سردار مهدی محمودی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور»

کد خبر 4814918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha