۱۴ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۴۰

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی نشان از هراس دشمن از وی دارد

ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی نشان از هراس دشمن از وی دارد

سنندج - فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی همواره در تمامی نبردهای بزرگ با دشمنان اسلام نقش موثری داشت و ترور و شهادت ناجوانمردانه وی نشان از هراس دشمن از وی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیدصادق حسینی صبح شنبه در افتتاحیه همایش پرچمداران دین و اندیشه که با حضور جمعی از روحانیون اهل سنت استان کردستان در سالن اجتماعات اردوگاه سلیمان خاطر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: سردار سلیمانی چهل سال از عمر خود را در دوران انقلاب برای دفاع از مرزهای کشور و همچنین جهان اسلام پشت سرگذاشت و همواره در مقابل مستکبران می‌ایستاد و همراه مردم مظلوم و مستضف جهان بود.

وی افزود: این رزمنده بزرگ روز گذشته توسط امریکای جنایتکار، خونریز و وحشی به طور ناجوانمردانه ای به شهادت رسید و چون توان مقابله و مبارزه رو در رو با وی را نداشتند اینچنین وی را به شهادت رساندند که باید منتظر پاسخ سخت و محکمی از سوی ملت ایران باشند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: به وسیله تبلیغ در جامعه، نفوذ در بدنه جامعه، خانواده‌ها، ادارات و همچنین اختلاف افکنی میان مسلمانان از اهداف دشمنان اسلام است که چندین دهه است از راه‌های مختلف سعی دارند در راه توسعه و اشاعه اسلام انحراف ایجاد کنند.

سردار سلیمانی یادآور شد: یکی از برجستگی‌های امام و انقلاب وحدت در بین مسلمانان جهان است و در اشاعه و ترویج این وحدت روحانیون می‌توانند نقش بسیار موثری داشته باشند و باعث احیای اسلام واقعی در سطح جامعه باشند.

وی بیان کرد: نقش رهبری در یک جغرافیای منطقه، دوری از تفرقه، ترویج دین و قرآن، جلوگیری از به انحراف کشیدن اسلام توسط دشمن، گسترش و اشاعه وحدت از رسالت‌های جامعه روحانی، ماموستایان و روحانیون است که باید به خوبی در این راه حرکت کنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دشمن همواره حرکت‌های خزنده ای را برای رخنه و نفوذ در میان جامعه اسلامی به کار گرفته و یکی از آخرین حرکات این جنایتکاران ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی بود اما باید بدانند با این کار بیش از گذشته نفرت جامعه جهانی را نسبت به خود نمایان کردند.

کد خبر 4815923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha