۱۴ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۲۱

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

پاسداران ادامه دهنده راه شهید سلیمانی خواهند بود

پاسداران ادامه دهنده راه شهید سلیمانی خواهند بود

قزوین- نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: پاسداران ادامه دهنده راه شهید سلیمانی خواهند بود و مقاومت اسلامی را با قدرت بیشتر پیش می‌برند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر شنبه در ستاد برنامه‌ریزی بزرگداشت سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در دفتر فرمانده سپاه استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را به همه ملت مظلوم و مستضعف جهان و پاسداران عزیز، به ویژه فرمانده سپاه استان تسلیت عرض می‌کنم.

وی تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی حامی مستضعفان عالم و امیدبخش همه مظلومان و محرومان بودند و زندگی آنها را از نا امیدی و خطر، به امید، امنیت و آرامش تبدیل کردند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه شهدا برکات بسیاری برای جامعه دارند، خاطرنشان کرد: خداوند فرموده محاسباتی که درباره مردگان دارید، برای شهدا نداشته باشید چرا که شهید پس از شهادت، اثرگذارتر می‌شود و برکات بسیاری به همراه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه به خاطر این اتفاق، دل‌های همه ما شکسته و آزرده است، گفت: برکات شهدای این حادثه، بسیار عظیم خواهد بود و روز گذشته بخشی از برکات شهدای این حادثه را دیدیم و آمریکا از این اقدام خود پشیمان خواهد شد.

وی عنوان کرد: دل همه ما قرص است که سپهبد سلیمانی یک نفر نبود و همه پاسداران عزیزمان در راه و مسیر ایشان گام برداشته و بر می‌دارند و همانطور که رهبری تاکید کردند، مقاومت اسلامی را با قدرت بیشتر پیش می‌برند.

آیت‌الله عابدینی به ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: همه آحاد جامعه برای سپهبد سلیمانی و ابومهدی المهندس عزادار شدند و این موضوع علاقه آحاد جامعه را به این سردار رشید اسلام نشان می‌دهد.

مراسم بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یارانش سه‌شنبه این هفته ساعت ۱۴:۳۰ در مسجد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 4816061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha