۱۴ دی ۱۳۹۸، ۱۷:۱۶

ادای احترام به سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» در بلاروس

ادای احترام به سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» در بلاروس

شیعیان ساکن در کشور بلاروس یاد رشادت‌ها و اقدامات قهرمانانه سردار شهید؛ «حاج قاسم سلیمانی» را گرامی داشتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با بسیاری از کشورها، شیعیان مقیم کشور بلاروس از جمله شیعیان آذری، به مقام شامخ سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» ادای احترام کردند.

در همین ارتباط جمعی از ارادتمندان امام خمینی (ره)، بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، جهت ادای احترام به مقام شامخ سردار رشید اسلام شهید «حاج قاسم سلیمانی»، مجاهد خستگی ناپذیر میهن عزیزمان و سرباز مطیع مقام معظم رهبری در محل یادمان این شهید بزرگوار در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مینسک حضور پیداکردند.

این ارادتمندان مکتب عاشورا با نثار شاخه گل و دعا جهت نابودی دشمنان اسلام و ایران، یاد «حاج قاسم سلیمانی» را گرامی داشتند.

لازم به ذکر است که بامداد جمعه گذشته پهپادهای آمریکایی در اقدامی خصمانه و تجاوزکارانه فرودگاه بغداد را هدف قرار داده که در این حادثه سردار حاج قاسم سلیمانی به همراه تعدادی از فرماندهان حشدالشعبی به فیض شهادت رسیدند.

پیشتر بسیاری در آمریکا از اقدام اخیر دولت ترامپ در حمله موشکی به فرودگاه بغداد که منجر به شهادت سردار سلیمانی شد، انتقاد کرده و این اقدام را باعث تشدید تنش‌ها و در خطر افتادن منافع آمریکا در منطقه عنوان کرده بودند.

کد خبر 4816462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha