۱۴ دی ۱۳۹۸، ۱۸:۵۶

در جمع خبرنگاران؛

نظام سلطه هر لحظه به نقطه پایان خود نزدیکتر می‌شود

نظام سلطه هر لحظه به نقطه پایان خود نزدیکتر می‌شود

ری- فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: نظام سلطه هر لحظه به نقطه پایان خود نزدیکتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن حسن‌زاده بعد از ظهر شنبه در حاشیه دیدار با خانواده شهید «وحید زمانی نیا» در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیان اینکه جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت به آمریکا، جهان خواران و نظام سلطه پاسخ محکمی خواهند داد اظهار داشت: نظام سلطه هر لحظه به نقطه پایان خود نزدیک می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تنفر جهانیان از آمریکای خیانت کار و متحدانش رو به افزایش است گفت: شهادت سپهبد قاسم سلیمانی بزرگ‌ترین اشتباهی بود که جنایتکاران مرتکب شدند و آنان با این عمل موجی از نفرت همه مردم را برانگیخته اند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران بیان داشت: آمریکا و هم پیمان‌هایش هم اکنون به این اشتباه پی برده اند و هیچ راه جبرانی برای آنان باقی نمانده چرا که سردار سلیمانی چهره‌ای محبوب میان همه دنیا بوده است و هم اکنون که این چهره بسیار محبوب بین المللی مقاومت به شهادت رسیده است از همان لحظه شهادت محبت مردم به این سردار دل‌ها لحظه‌به‌لحظه در حال افزایش می‌باشد.

حسن زاده عنوان داشت: مردم به آمریکا و عمالش نشان می‌دهند که از آرمان هایشان کوتاه نخواهند آمد و آنان را به افول نزدیک تر می‌کنند.

کد خبر 4816547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha