۱۵ دی ۱۳۹۸، ۸:۴۵

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج:

یک میلیون نفر مسافر از طریق پایانه های مسافربری سنندج جابجا شد

یک میلیون نفر مسافر از طریق پایانه های مسافربری سنندج جابجا شد

سنندج - رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: در طول ۹ ماهه امسال یک میلیون و ۹۷ هزار و ۷۸۰ مسافر از طریق پایانه های مسافربری سنندج جابجا شده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، امیر جمشیدنژاد با بیان اینکه سنندج دارای دو پایانه مسافربری مرکزی و شمالغرب است، اظهار داشت: در این دو پایانه ۲۴ تعاونی فعال هستند که ۱۳ تعاونی اتوبوس رانی، شش تعاونی مینی بوس رانی و پنج تعاونی سواری آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.

وی از جابجایی بیش از یک میلیون و ۹۷ هزار و ۷۸۰ نفر مسافر در ۹ ماهه امسال از طریق پایانه های مسافربری سنندج خبر داد و افزود: از این تعداد ۶۶۸ هزار و ۶۶۹ نفر در سفرهای درون استانی و ۴۲۹ هزار و ۱۱۱ نفر نیز در سفرهای برون استانی جابجا شده اند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج ادامه داد: در سه ماهه نخست امسال ۳۳۲ هزار و ۸۱ مسافر جابجا شده که ۱۹۶ هزار و ۵۹۸ نفر سفر درون استانی و ۱۳۵ هزار و ۴۸۳ نفر نیز سفر برون استانی بوده اند.

جمشیدنژاد یادآور شد: تعداد ۴۰۱ هزار و ۶۴۶ نفر نیز در تابستان امسال از طریق پایانه مسافربری سنندج جابجا شده اند که از این تعداد ۲۴۳ هزار و ۳۹۲ نفر به صورت درون استانی و ۱۵۸ هزار و ۲۵۴ نفر به صورت برون استانی بوده است.

وی بیان کرد: در سه ماهه سوم امسال نیز تعداد ۳۶۴ هزار و ۵۴ نفر جابجا شده که ۲۲۸ هزار و ۶۸۰ نفر از طریق مسافرت های درون استانی و ۱۳۵ هزار و ۳۷۴ نفر نیز به صورت برون استانی جابجا شده اند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه ۳۷۷ هزار و ۲۳۰ مسافر از طریق اتوبوس، ۴۲۶ هزار و ۶۲۴ نفر به وسیله مینی بوس و ۲۹۳ هزار و ۹۲۶ نفر نیز از طریق خودروی سواری جابجا شده اند.

کد خبر 4816746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha