۱۶ دی ۱۳۹۸، ۲۰:۵۷

محدودیت های ترافیکی مراسم تشییع شهید جانباز در اراک اعلام شد

محدودیت های ترافیکی مراسم تشییع شهید جانباز در اراک اعلام شد

اراک- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از اجرای محدودیت ترافیکی مراسم تشییع جانباز شهید علی داودآبادی در شهر اراک در روز ۱۷ دی(فردا) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید علی حسینی گفت: باتوجه به مراسم تشییع جانباز شهید علی داودآبادی از شهدای جانباز دوران حماسه ساز دفاع مقدس، در روزسه شنبه، هفدهم دی ماه، محدودیت‌های ترافیکی در شهر اراک به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: بر این اساس از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه تا پایان مراسم از تقاطع خیابان دکتر حسابی و خیابان امام خمینی (ره) به سوی خیابان سرباز، در خیابان قائم مقام، از تقاطع خیابان مولوی به طرف میدان شورا، از خیابان ۱۷ متری شهید رجایی به سمت میدان شهدا، در کمربندی شمالی از میدان بسیج به سوی میدان فراهان، از خیابان امام خمینی تا تقاطع خیابان مسجد سیدها و تمامی مسیرهای منتهی به بهشت زهرا (ص) محدودیت ترافیکی اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان با بیان اینکه محدودیت‌های مذکور به صورت مقطعی بوده و تنها تا پایان مراسم تشییع این شهید گرانقدر اجرا می‌شود، افزود: از رانندگان انتظار داریم تا با مأموران پلیس راهور در این روز نهایت همکاری را داشته و در زمان اجرای طرح، از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

کد خبر 4818669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha