۱۷ دی ۱۳۹۸، ۱۶:۰۶

استاندار تهران:

ملت آگاه ایران راه شکوفایی کشور را مقاوم‌تر طی می‌کنند

 ملت آگاه ایران راه شکوفایی کشور را مقاوم‌تر طی می‌کنند

ری- استاندار تهران با اشاره به اینکه خون شهدا خیزش جدیدی طی گام دوم انقلاب در کشور ایجاد کرده است گفت: ملت آگاه ایران راه شکوفایی کشور را مقاوم‌تر طی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه تشییع ۲ شهید جبهه مقاومت شهرری که در حادثه تروریستی و توسط آمریکایی‌ها به شهادت رسیدند در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور میلیونی مردم استان تهران در دفاع از خون شهدا اظهار داشت: ملت بصیر و آگاه ما مقاوم‌تر و پایدارتر راه شکوفایی و بالندگی کشور را طی می‌کنند و آمریکا با ید بداند که هیچیک از اقداماتش جواب نخواهد داد.

محسنی بندپی با بیان اینکه کینه مردم ما از آمریکای جنایتکار شدت بیشتری گرفته است گفت: مردم ما هیچ گاه خاطره تلخ کودتای ۲۸ مرداد و هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری مان را فراموش نخواهند کرد و هم اکنون خون شهدا خیزش جدیدی در گام دوم انقلاب در کشور ایجاد کرده است.

استاندار تهران بیان داشت: هم اکنون که سردار شجاع و رشید ما توسط دژخیمان به شهادت رسیده است ترس و لرزش ابرقدرت‌ها از تردیدهای تصمیمات ترامپ به وضوح مشخص است و آنان که از سردار سلیمانی می‌ترسیدند امروز می‌بینند که چه سیل عظیمی به دنبال دفاع از خون آن سردار عزیز به راه افتاده است.

وی در ادامه عنوان داشت: حضور پرشور جوانان در این مراسم‌ها و آئین‌ها نشان دهنده این است که این نسل می‌خواهد اثبات کند اگر در جنگ نبوده با مشاهده اهداف و راه انقلاب و شهدا و تحقق آرمان‌های امام راحل و رهبری از خون شهدا با جان و دل پاسداشت می‌کند.

کد خبر 4819579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha