۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۶، ۹:۵۰

علی آبادی در مراسم افتتاح رسمی سایت اداری فدراسیون تکواندو :

حضور ورزشکاران در دانشگاه ها و مراکز تصمیم گیری نقطه عطف ورزش کشور است / تکواندو باید در تمام نقاط کشور گسترش یابد

حضور ورزشکاران در دانشگاه ها و مراکز تصمیم گیری نقطه عطف ورزش کشور است / تکواندو باید در تمام نقاط کشور گسترش یابد

رئیس سازمان تربیت بدنی در مراسم رسمی افتتاح سایت اداری فدارسیون تکواندو از گسترش تکواندو در تمامی نقاط کشور به عنوان یک اصل مهم و پیشرفت در این رشته المپیکی یاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که هم اکنون در خانه تکواندو در حال برگزاری است اعضای تیم ملی تکواندو در دو بخش بانوان و آقایان ، جمعی از پیشکسوتان و اعضای تیم ملی نونهالان حضور دارند.

مهندس علی آبادی رئیس سازمان تربیت بدنی دراین مراسم طی سخنانی گفت: تکواندو رشته ای المپیکی است که در ایران نهادینه شده است. در بیش از 400 شهر انبوه طرفداران و علاقه مندان این رشته را دیده ایم و این  قابل توجه و مایه دلگرمی است.

علی آبادی ادامه داد: مسئولین تکواندو صادقانه و عاشقانه بدون حاشیه به دنبال کسب موفقیت و پیشرفت هستند. کسب مدالهای جهانی و المپیکی در حالیکه 20 سال از عمر این رشته در کشور می گذرد بسیار قابل تامل ونشانه کار درست و ریشه ای در این فدراسیون است.

وی همچنین به حضور ورزشکاران در دانشگاه ها به عنوان یکی از نکات مثبت ورزش کشور اشاره کرد و افزود: در حال حاضر اکثر قهرمانان ما در رشته های دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند و تقابل علم و ورزش باعث جهش رو به جلو ورزش خواهد شد. حضور افرادی چون ساعی، دبیر و برادران خادم در مراکز تصمیم گیری کشور باعث مباهات جامعه ورزش است.

وی همچنین به برنامه های بلند مدت وکوتاه مدت سازمان تربیت بدنی در بخش توسعه اماکن ورزشی اشاره کرد و گفت: از 74 تا سال 84، 1436 پروژه ورزشی افتتاح شد ولی سازمان تربیت بدنی از سال 84 تا پایان سال 85 این توفیق را داشته است تا 750 پروژه ورزشی را تکمیل و تحویل ورزشکاران دهد و به امید خدا تا پایان خرداد ماه جشن افتتاح هزارمین پروژه را برگزار خواهیم کرد. هدف اصلی ما احداث مجموعه های ورزشی در 5 هزار و 432 روستای سراسر کشور است که در حال انجام امور مربوط به آن هستیم.

وی در پایان از برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان در آینده ای نزدیک با حضور رئیس جمهور خبر داد.

در ابتدای این مراسم سید محمد پولادگر رئیس فدارسیون تکواندو گزارشی از عملکرد سال 1385 با کسب 48 مدال در 8 رویداد رسمی خبر داد. وی همچین تاکید کرد: سال 86 به عنوان سالی سخت برای کسب سهمیه المپیک پیش روی فدراسیون است.

در جریان این مراسم اعضای تیم ملی تکواندو ضمن تمرین در حضور رئیس سازمان تربیت بدنی با ایشان دیدار و گفتگو کردند. همچنین از سوی فدراسیون تکواندو دان پنج افتخاری تکواندو به مهندس علی آبادی اهدا شد.

کد خبر 481975

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha