۱۸ دی ۱۳۹۸، ۱۳:۲۸

استاندار اردبیل:

افزایش مشارکت مردمی از ضرورت‌های مدیریت شهری است

افزایش مشارکت مردمی از ضرورت‌های مدیریت شهری است

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: به منظور توسعه و آبادانی مضاعف شهر نیازمند جلب مشارکت‌های مردمی در تمامی بخش‌های مورد نیاز هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام‌جو پیش از ظهر چهارشنبه در کارگاه آموزشی شهرداران استان‌های اردبیل و گیلان که در سالن جلسات شهید رجایی استانداری اردبیل برگزار شد، عنوان کرد: جلب مشارکت‌های مردمی از جمله مهمترین ضرورت‌های موجود برای موفقیت در مدیریت شهری محسوب می‌شود.

به گفته وی بهره گیری شهرداری‌ها از تجربه موفق مدیریتی شهرهای دیگر می‌تواند برای رفع گره‌ها و موانع کارگشا شده و در توسعه و آبادانی مضاعف شهر کمک حال باشد.

استاندار اردبیل ادامه داد: یکی دیگر از ضرورت‌های مهمی که شهرداری‌ها باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند، لزوم برقراری همکاری تنگاتنگ با مردم و ارتقای مشارکت‌های مردمی در امور توسعه شهری است.

بهنام‌جو در ادامه در خصوص توجه به وضعیت محورهای مواصلاتی استان نیز گفت: افزایش جاده‌های چهار خطه در استان اردبیل در دستور کار قرار گرفته و اعتبارات مورد نیاز نیز در این خصوص پیش بینی شده تا در هر سال از ۵۰ کیلومتر جاده چهار خطه بهره مند شویم.

وی یادآور شد: تأمین زیرساخت‌های ارتباطی از جمله مهمترین راهکارهایی بوده که می‌تواند به شکوفایی اقتصادی و گردشگری و توسعه شهری در استان‌های همجوار بیانجامد و در این خصوص در استان اردبیل برنامه ریزی شده تا در حوزه راه‌های ارتباطی پروژه‌های مناسبی اجرایی و پیش برده شوند.

کد خبر 4820442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha