۲۲ دی ۱۳۹۸، ۸:۵۷

حسین‌خانی در گفتگو با مهر؛

هیچکس فکر نمی‌کرد به جام تختی برسم/ قهرمانی امیدم را دو چندان کرد

هیچکس فکر نمی‌کرد به جام تختی برسم/ قهرمانی امیدم را دو چندان کرد

قهرمان وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد جام تختی معتقد است با وضعیت مصدومیت زانو و انجام عمل جراحی، کمتر کسی فکر می کرد بتواند در این مسابقات به میدان برود.

مصطفی حسین خانی پس از کسب عنوان قهرمانی در رقابتهای جام تختی به خبرنگار مهر گفت: روزهای سخت را گذراندم تا بتوانم در جام تختی حضور یابم. هیچکس فکر نمی کرد با مصدومیت و عمل جراحی به جام تختی برسم، چه برسد به کسب عنوان قهرمانی. البته به لطف خدا و تلاش و تمرینات منسجم توانستم نه تنها خودم را به جا تختی برسام بلکه بتوانم بر سکوی نخست وزن ۷۴ کیلوگرم هم بایستم.

وی با اشاره به روند درمان مصدومیتش گفت: حدود ۶ ماه قبل به دلیل مصدومیت شدید زانو مجبور به عمل جراحی شدم. جراحی من در ناحیه ACL و مینیسک بود و هیچکس فکر نمی کرد بتوانم به این زودی دوباره به روی تشک بازگردم. ضمن اینکه من سهمیه جام تختی هم نداشتم و باید برای حضور در این جام هم در رقابتهای انتخابی شرکت می کردم. در نتیجه پس از یه دوره تمرینی یکماه و نیمه توانستم در انتخابی حضور یابم و به جام تختی راه یابم.

دارنده مدال برنز رقابتهای جهانی ادامه داد: در رقابتهای جام تختی هم تمامی رقبا و مدعیان وزن ۷۴ کیلوگرم حضور داشتند و کسی جا نمانده بود. من از ابتدای مسیر درمانم با هدف رسیدن به المپیک تمام سختی ها را به جان خریدم و با کمک و حمایت مربیانم توانستم بخشی از مسیر رسیدن به المپیک را با کسب قهرمانی در جام تختی طی کنم. هنوز راه طولانی برای رسیدن به این هدف باقی است اما مطمئنم از این پس هم می توانم مسیرم را با موفقیت پشت سر بگذارم.

آزادکار مدعی وزن ۷۴ کیلوگرم تیم ملی در پایان ادامه داد: کسب قهرمانی در جام تختی، امید و انگیزه مرا دو چندان کرد و به خودم ثابت شد با تلاش و زحمت شبانه روزی می توان به اهداف بزرگ رسید. من تجربه کافی از حضوردر میادین بزرگ را دارم و با تمام وجود تلاش می کنم اگر به المپیک راه یافتم به نتیجه ای که یک عمر به دنبالش بودم برسم.

کد خبر 4823028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha