۲۳ دی ۱۳۹۸، ۱۵:۰۱

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان:

۵۴۵هزار نفر در زنجان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

۵۴۵هزار نفر در زنجان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

زنجان-مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان، گفت: تعداد بیمه شدگان بیمه تامین اجتماعی در استان زنجان ۵۴۵ هزار نفر معادل ۵۲ درصد است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود علیاری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در محل تامین اجتماعی استان زنجان، تعداد بیمه شدگان بیمه تامین اجتماعی در استان زنجان را ۵۴۵ هزار نفر معادل ۵۲ درصد اعلام کرد و گفت: در استان پایش لازم انجام شده تا از هم پوشانی از بیمه‌های دیگر جلوگیری شود.

وی اظهار کرد: سال گذشته با پایش انجام شده افرادی که دارای دو یا چند دفترچه بیمه بودند از چرخه بیمه تامین اجتماعی خارج شدند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان، به بیمه زنان خانه دار در استان زنجان اشاره کرد و افزود: بیش از ۶ هزار و ۲۵۰ زن خانه‌دار در استان زنجان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفته‌اند وهد ف گذاری برای بیمه زنان خانه دار در استان ۶۰ الی ۷۰ هزار نفراست.

علیا ری با بیان اینکه زنان خانه‌داری که فاقد هر نوع شغل هستند با پرداخت حق بیمه از مزایای بیمه می‌توانند استفاده کنند، ابراز کرد: حداکثر سن بانوان برای بیمه به ۵۰ سال رسیده و استقبال بانوان خانه‌دار در استان زنجان از این بیمه مطلوب است.

وی با بیان اینکه زنان خانه‌دار با داشتن ۲۰ سال سابقه و ۵۵ سال سن و یا ۳۰ سال سابقه و ۴۵ سال می‌توانند از مزایای بازنشستگی استفاده کنند، گفت: استفاده از مزایای بازنشستگی، ازکارافتادگی، بازماندگی، تعهدات بلند و کوتاه‌مدت بیمه‌ای از مزایای بیمه تأمین اجتماعی زنان خانه‌دار است.

کد خبر 4824234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha