۲۵ دی ۱۳۹۸، ۱۳:۵۲

رئیس پارک علم و فناوری گلستان:

فضای استقرار استارتاپ‌ها در گرگان فراهم شد

فضای استقرار استارتاپ‌ها در گرگان فراهم شد

گرگان- رئیس پارک علم و فناوری گلستان گفت: نخستین فضای استقرار برای فعالیت استارتاپ‌ها در شهر گرگان فراهم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی غفاری ظهر چهارشنبه در خصوص فعالیت های استارتاپی گلستان اظهارکرد: گلستان از لحاظ فعالیت های استارتاپی و کسب‌وکارهای نوپا در حوزه فناوری پتانسیل‌های بسیار خوبی دارد.

غفاری اضافه کرد: آمارها نشان می‌دهد که استان به لحاظ اپلیکیشن‌ها و کسب‌وکار در حوزه دیجیتال رتبه چهارم و به نسبت جمعیت در حوزه کسب‌وکار دیجیتال هم رتبه اول در کشور را دارا است.

وی افزود: در حال حاضر حدود ۳۰ شرکت در پارک علم و فناوری گلستان، ۶۷ شرکت در مرکز رشد گرگان و ۱۴ شرکت در مرکز رشد شرق گلستان فعالیت می کنند که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درصدد فعال‌تر کردن این شرکت‌ها هستیم.

غفاری گفت: تامین فضای استقرار برای فناوران و استارتاپ‌ها، حمایت‌های مالی، آموزش‌های تخصصی رایگان، تجاری‌سازی و فروش، بازاریابی، حوزه‌های مالی و حسابداری و غیره و ارائه تسهیلات از جمله دغدغه های فناوران است که سعی شده برای این پارامترها برنامه‌ریزی‌های جامعی توسط کارشناسان پارک صورت بگیرد.

غفاری گفت: امروز (چهارشنبه) مطابق قولی که در ماه‌های گذشته به مردم استان داده شده بود مجموعه‌ای در شهر گرگان برای استقرار استارتاپ‌ها فراهم شد و توانستیم چندین دفتر هم در خیابان سرخواجه آماده کنیم و هم‌اکنون در حال تجهیز آن هستیم که ظرف دو هفته آینده آماده ارائه خدمات است.

وی بیان کرد: همچنین طی رایزنی‌های صورت گرفته با مسئولان و مدیران شهرستان‌های مختلف دفاتری را به زودی در شهرهای آزادشهر، علی‌آباد کتول و ترکمن راه‌اندازی خواهیم کرد.

کد خبر 4826516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha