۲۶ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۵۰

مسئول سایبری قرارگاه خاتم الانبیا:

حضورمیلیونی مردم درمراسم تشییع شهیدسلیمانی نشانه بیداری منطقه است

حضورمیلیونی مردم درمراسم تشییع شهیدسلیمانی نشانه بیداری منطقه است

ری- مسئول سایبری قرارگاه خاتم الانبیا گفت: حضورمیلیونی مردم درمراسم تشییع شهیدسلیمانی نشانه بیداری منطقه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرلشکر مصطفی ایزدی ظهر پنج شنبه در یادواره شهدای عملیات کربلای پنج، بیت المقدس ۲ و شهدای مقاومت که با حضور سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و جمعی از مردم ولایت مدار شهرستان ری و سپاهیان و بسیجیان استان تهران در سپاه سیدالشهدا (ع) برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی به فرمایش امام راحل انقلاب ارزش‌ها است و هدفی که در این انقلاب دنبال می‌شود، حرکت و تعالی است.

وی با بیان اینکه اقدامات سردار سپهبد شهید سلیمانی در منطقه انکار نشدنی است افزود: معنویات شهدا در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل کاملاً مشهود بود و همین معنویت شوری بالاتر از شور انسانیت را در دفاع مقدس خلق کرد.

ایزدی با بیان اینکه شهدا برای ادامه راه انبیا به میدان جنگ ۸ سال دفاع مقدس شتافتند و جان خود را برای امنیت فدا کرده‌اند گفت: رسالت سنگینی برای حفظ آرمان‌های شهدا بر عهده همه ما گذاشته شده است لذا باید با تمام توان برای تحقق اهداف شهدا تلاش کنیم.

وی در ادامه بیان داشت: جبهه دانشگاه انسان سازی است و فضای جبهه و جنگ موجب انسان سازی و اعتلای رزمندگان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی بود که نمونه آن سردار سلیمانی بود که پایه گذار جبهه مقاومت شد.

مسئول سایبری قرارگاه خاتم الانبیا با اشاره به خلق حماسه مردم در حضور مراسم تشییع شهید سردار سلیمانی عنوان داشت: حضور جمعیت میلیونی در مراسم تشییع نشان از خیزش و بیداری مردم در منطقه دارد و با این حضور دشمنان نظام که از ابتدای انقلاب اسلامی قصد نابودی کشور ایران را داشته‌اند از قدرت ایران در منطقه دچار هراس شدند.


 

کد خبر 4827333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha