۲۸ دی ۱۳۹۸، ۱۵:۵۵

محمدیان پس از شکست اسنایدر:

حریف آمریکایی را به خوبی آنالیز کرده بودیم

حریف آمریکایی را به خوبی آنالیز کرده بودیم

قهرمان وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد تورنمنت بین المللی ایتالیا گفت: یکی از دلایل مهم غلبه بر حریفان، آنالیز دقیق آنها توسط کادر فنی تیم ملی بود.

به گزارش  خبرگزاری مهر، محمد حسین محمدیان مدعی وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد ایران شب گذشته توانست با کسب مدال طلای تورنمنت ایتالیا، جایگاه خود را بین مدعیان داخلی و خارجی تثبیت کند.

محمدیان در دور نخست تورنمنت بین المللی ایتالیا با نتیجه ۱۱ بر صفر علیشیر یرگالی از قزاقستان را شکست داد و در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد بو نیکال از آمریکا گذشت. وی در مرحله بعد کار بزرگی انجام داد و توانست کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان از آمریکا را با نتیجه ۸ بر صفر و در نهایت ضربه فنی شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محمدیان در این مرحله نیز در یک کشتی زیبا با نتیجه ۱۱ بر صفر از سد آبراهام کونیدو دارنده مدال برنز جهان از ایتالیا گذشت و راهی فینال شد. وی در این دیدار نیز الکساندر هوشتین دارنده مدال نقره اروپا از بلاروس را با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم کشورمان پس از این موفقیت درباره عملکردش در تورنمنت ایتالیا گفت: خدا را شکر که با دعای مردم و خواست خدا توانستم با کسب مدال طلا، در جایگاه نخست رنکینگ این وزن قرار گیرم.

وی در خصوص سطح پیکارها نیز تصریح کرد: چون این مسابقات جزو سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی بود کشتی گیران خوبی از کشورهایی همچون آمریکا و اوکراین در آن حضور داشتند که خوشبختانه با کسب پنج پیروزی توانستم به مدال طلا برسم.

دارنده مدال برنز جهان درباره رقابت با کایل اسنایدر قهرمان جهان و المپیک شکست دادن این حریف نامدار گفت: کشتی‌های اسنایدر را با غلامرضا محمدی و عباس حاج کناری آنالیز کردیم و در یک رقابت حساب شده، توانستم این کشتی‌گیر مطرح آمریکایی را شکست دهم.

کد خبر 4828714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha