۳۰ دی ۱۳۹۸، ۱۵:۴۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

حضور پزشک متخصص در شهرستانهای فاقد بیمارستان ایلام بیشتر می شود

حضور پزشک متخصص در شهرستانهای فاقد بیمارستان ایلام بیشتر می شود

ایلام-رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: حضور پزشک متخصص در شهرستانهای فاقد بیمارستان ایلام مثل سیروان، بدره و ملکشاهی بیشتر می شود.

محمد کریمیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اختصاص متخصصین حوزه‌های مختلف به شهرستان‌های فاقد بیمارستان موجی از خرسندی و امیدواری را در بین مردم این مناطق به وجود آورده است.

وی افزود: حضور این متخصصین در شهرستان‌های بدره، سیروان و ملکشاهی، ظرفیت و فرصتی مغتنم است که از آن برای ارتقا سطح سلامت این مناطق باید نهایت استفاده را ببریم.

وی بیان کرد: با استفاده از امکانات و تجهیزات موجود و استقرار متخصصین جدید، باید برای رضایتمندی هرچه بیشتر مردم شهرستان‌های بدره، سیروان و ملکشاهی گام‌های موثری برداریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ابراز کرد: توجه به مسائل رفاهی، معیشتی و رفع دغدغه‌های متخصصین جدید، یکی از اولویت‌هایی است که پس از استقرار آنان در شهرستان‌های بدره و سیروان و ملکشاهی دنبال خواهیم کرد.

کریمیان در خاتمه سخنان خود خواستار تعامل و هم‌اندیشی هرچه بیشتر معاونت‌های بهداشتی، درمان و توسعه در جهت استقرار متخصصین در شهرستان‌های بدره سیروان و ملکشاهی و رفع چالش‌ها و نارسایی‌های فراروی این پروسه شد.

کد خبر 4830764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha