۱ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۵۱

سرپرست فرمانداری ویژه ری:

رعایت حق الناس اولویت کاری مجموعه اجرایی انتخابات ری باشد

رعایت حق الناس اولویت کاری مجموعه اجرایی انتخابات ری باشد

ری- سرپرست فرمانداری ویژه ری گفت: رعایت حق الناس اولویت کاری مجموعه اجرایی انتخابات ری باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین توکلی کجانی صبح سه شنبه در بیست و دومین جلسه هماهنگی امور اجرایی انتخابات و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای خبرگان رهبری در شهرستان ری که با حضور فرماندار و رئیس امور اجرایی انتخابات این شهرستان و با موضوع ارائه گزارش و بررسی و پیگیری مشکلات توسط مسئولین کمیته‌ها برگزار شد اظهار داشت: ملاک عمل برای مجموعه فرمانداری افزایش مشارکت در انتخابات است.

توکلی کجانی با بیان اینکه مجموعه مدیران و رؤسای کمیته‌های عضو امور اجرایی انتخابات در شهرستان ری در ۲ حوزه باید فعالیت کنند افزود: حوزه اول برگزاری انتخابات با امنیت بالا و حوزه دوم افزایش مشارکت سیاسی در انتخابات است.

سرپرست فرمانداری ری با اشاره به شهادت سردار سلیمانی گفت: شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی رستاخیزی در کشور به وجود آورد و علاوه بر ایجاد همدلی و وحدت در بین آحاد مردم موجب احیای سرمایه‌های اجتماعی در کشور شد.

وی با تاکید بر ارائه بهترین خدمات به مردم عنوان داشت: رعایت حق الناس باید اولویت کاری مجموعه اجرایی انتخابات باشد.

معاون استاندار تهران بیان داشت: شور و نشاط انتخاباتی و رقابت در انتخابات در صورتی محقق می‌شود که افراد فعال در نظام و کسانی که معتقد به نظام هستند شرایط حضور در انتخابات برای آنها فراهم شود.

 

کد خبر 4831280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha