۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۲۹

استاندار تهران:

هوشمند سازی در سند آمایش استان تهران عملیاتی می شود

 هوشمند سازی در سند آمایش استان تهران عملیاتی می شود

تهران- استاندار تهران گفت: هوشمند سازی در سند آمایش استان تهران عملیاتی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی صبح چهارشنبه در شانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و تحول دیجیتال که در محل سالن اجتماعات دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد اظهار داشت: روند افزایش جمعیت شهرنشینی به همراه خود مشکلاتی دارد که با راهکارهای سنتی قادر به رفع آن نیستیم لذا نیازمند راهکارها و تمهیداتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

استاندار تهران در ادامه از عملیاتی شدن هوشمند سازی در سند آمایش استان تهران خبر داد و بیان داشت: امروز برای رفع مشکلات زیست محیطی در کلانشهرها بویژه تهران ناگزیر هوشمند سازی هستیم پس تمام عزم‌ها برای هموار سازی و برقراری این طرح باید جزم باشد و نیازمند همکاری همه جانبه همه دستگاه‌ها هستیم.

محسنی بندپی با بیان اینکه هر سال ۲۰۰ هزار نفر به جمعیت استان تهران افزوده می‌شود گفت: البته زیرساخت‌های متناسب با این جمعیت وجود ندارد و در این زمینه نیز کارآیی سند آمایش به خوبی مشهود می‌باشد.

وی اظهار داشت: در تهیه سند امایش استان تهران هوشمند سازی و تمرکز زدایی از تهران در کنار توسعه دولت الکترونیک را مدنظر قرار داده ایم و عملیاتی می‌کنیم و زیرساخت‌ها برای ایجاد شهر هوشمند در کنار ترکیب زیرساخت‌ها اساسی است و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی و گسترش سواد دیجیتال اولویت دارد.

کد خبر 4832338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha