۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۳۳

استاندار البرز خبر داد؛

افزایش ۳ درصدی جمعیت روستایی استان البرز

افزایش ۳ درصدی جمعیت روستایی استان البرز

کرج - استاندار البرز به افزایش ۳.۳ درصدی جمعیت روستایی استان خبر داد و گفت: البرز تنها استانی است که با رشد جمعیت روستایی مواجه بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه زیربنایی استان، با اشاره به دستور اول جلسه مبنی بر بررسی طرح پهنه بندی حریم شهر جدید هشتگرد، اظهار کرد: این طرح به توجیه بیشتری نیاز دارد و سوالات بسیاری در خصوص آن مطرح است که ضرورت دارد در کمیته‌ای تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.

وی در ادامه به افزایش ۳.۳ درصدی جمعیت روستایی البرز، ادامه داد: بر اساس گزارش‌های اخذ شده، البرز تنها استانی است که با رشد جمعیت روستایی مواجه بود که این رقم در متوسط کشوری به منفی ۷ رسیده است.

استاندار البرز با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در خصوص اشتغال و تولید در استان، گفت: بسترسازی برای مانایی جمعیت در روستاهای البرز مورد توجه ویژه ای قرار گرفت و با توجه به تمهیداتی که اندیشیده شد اکنون با رشد جمعیت روستایی و استقبال برای روستانشینی رو به رو هستیم و باید همچنان به تقویت زیرساخت‌های این بخش توجه کنیم.

شهبازی به سایر دستورات جلسه اشاره کرد و افزود: در خصوص اراضی قولنامه ای و احداث بناهای کارگری نیز باید طبق قانون عمل شود.

کد خبر 4832526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha