۳ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۰۸

فرمانده انتظامی شاهرود:

دستگیری سارق خودرو در شاهرود/کلاه‌برداری از بیمه انگیزه سرقت

دستگیری سارق خودرو در شاهرود/کلاه‌برداری از بیمه انگیزه سرقت

شاهرود - فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری سارقان خودرو در شاهرود خبر داد و گفت: هدف این سارقان کلاه‌برداری از بیمه بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی کریمی ظهر پنج‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود بابیان اینکه در پی شکایت شهروندی مبنی بر سرقت خودرو دریکی از مناطق این شهر موضوع بلافاصله در دستور کار رسیدگی نیروی انتظامی قرار گرفت، ابراز داشت: پلیس بعد از بررسی خودرو مسروقه را به صورت اوراقی خارج از شهر کشف می‌کنند.

وی بابیان اینکه با پیدا شدن خودرو موضوع به اطلاع مالک خودرو رسید، افزود: مأموران پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات فنی و تخصصی خود متوجه برخی سرنخ‌ها و تناقض‌گویی‌های مالک خودرو در اعلام نحوه و زمان سرقت می‌شوند.

فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه در پی اظهارات ضدونقیض شاکی این فرد به عنوان متهم اصلی پرونده دستگیر و به اداره پلیس منتقل می‌شود، ابراز داشت: متهم در بازجویی‌های خود به اعلام صوری سرقت پنج دستگاه خودروی مدل‌بالای خود با همکاری سه نفر از دوستانش اعتراف کرد.

کریمی بابیان اینکه کلاه‌برداری از بیمه هدف اصلی این افراد بوده است، تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی برای شناسایی موارد مشابه در سایر شهرستان‌ها و استان‌ها همچنان ادامه دارد.

کد خبر 4833307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha