۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۵:۳۲

ساکت الهامی:

دیدار با پرسپولیس دربی مهمی برای تراکتور است

دیدار با پرسپولیس دربی مهمی برای تراکتور است

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: خوشحالم که نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر را با پرسپولیس آغاز می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ساکت الهامی در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و تراکتور در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سازمان لیگ فوتبال گفت: فردا یک دربی مهم برای تراکتور محسوب می شود و خوشحالم فردا مقابل پرسپولیس بازی داریم و نیم فصل را اینگونه شروع می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور افزود: هر دو تیم از یکدیگر شناخت خوبی دارند و من فکر می کنم بتوانیم بازی خوب و قابل قبولی را برای هواداران برگزار کنیم.

وی درباره شرایط تیمش اظهار نظر کرد و گفت: امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و لایق پیروزی باشیم.

الهامی افزود: خوشبختانه اردوی خوبی در ترکیه برگزار کردیم.  تنها تیمی بودیم که به خارج از کشور رفتیم و امیدوارم خودمان را آماده کنیم. 

سرمربی سرخپوشان تبریزی یادآور شد: پرسپولیس تیم گردن کلفتی است اما ما تراکتور هستیم و کاملا آماده هستیم. با توجه به شرایط جدول جای ریسک هم نداریم.

سرمربی تراکتور درباره برنامه خود برای نیم فصل دوم تصریح کرد: ۱۴ بازی خیلی سخت داریم و نگاه فینال گونه به این بازی ها هم داریم.  معجزه در فوتبال وجود ندارد و هر کس بیشتر زحمت بکشد خوش شانس و موفق تر است. بچه های تراکتور پتانسیل خوبی دارند. 

الهامی درباره نحوه ادامه کار در تراکتور گفت: روز اول که آمدم خواستم کمک کنم اما بعد دیدم که آنها به من کمک کردند. تمام سعی ام این است که خادم تراکتور باشم و پرشورها از من راضی باشند و تیمی داشته باشیم که لایق تبریز باشد.

وی درباره عملکرد تیمش در نقل و انتقالات گفت: رفتن بازیکنان ناخواسته بود. سید احمد موسوی می خواست جایی برود که بازی به او برسد. بر اساس نیازهایمان هم بازیکن گرفتیم. فخرالدینی و مدافع برزیلی و مهاجم الجزایری می توانند به ما کمک کنند.

 سرمربی تراکتور درباره نقش پررنگ یک مدیر برنامه که گفته می شود در این تیم است گفت:  نمی خواهم درباره این مساله حرف بزنم. باید از مالک باشگاه بپرسید که از عملکردش راضی هستند. نقل و انتقالات خوبی بوده و باب میل کادر فنی هم بوده است. او از ابتدای فصل در کنار ما حضور داشته است.

کد خبر 4834658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha