۵ بهمن ۱۳۹۸، ۲۰:۵۸

مدیرکل بنیاد مسکن استان مرکزی خبرداد؛

تحویل ۸۱هزار مترمربع زمین برای طرح ملی مسکن به بنیاد مسکن مرکزی

تحویل ۸۱هزار مترمربع زمین برای طرح ملی مسکن به بنیاد مسکن مرکزی

اراک- مدیرکل بنیاد مسکن استان مرکزی گفت: تاکنون برای اجرای طرح ملی مسکن در استان ۸۱هزار و ۸۴۱مترمربع زمین توسط اداره کل راه و شهرسازی در شهرهای زیر ۱۰۰هزار نفر به بنیاد مسکن تحویل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا رضا فرح روز شنبه در جلسه شورای مسکن استان مرکزی در اراک اظهار داشت: بر اساس ابلاغ ملی بنیاد مسکن در راستای طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر اقداماتی را انجام داده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: تاکنون از اداره کل راه و شهرسازی استان ۸۱ هزار و ۸۴۱ متر مربع زمین در ۱۸ سایت تحویل گرفته شده است.

وی ادامه داد: تعداد قطعات زمین شامل ۱۹۱ قطعه و ظرفیت سنجی انجام شده ۷۹۱ واحد می‌باشد اما بر اساس سهمیه وزارت خانه برای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر ۸۶۱ واحد است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی افزود: سهم شهرستان آشتیان دو قطعه زمین یک هزار و ۸۰۰ و یک هزار و ۷۰۰ متر مربع با ظرفیت ساخت ۵۰ واحد دو طبقه، کمیجان زمینی به مساحت دو هزار و ۷۰۰ متر مربع در یک مرحله به ظرفیت ۱۸ واحد، سهم تفرش نیز زمینی به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع با ظرفیت ساخت ۶۰ واحد دوطبقه و سهم فراهان نیز زمینی به مساحت یک هزار و ۲۰۰ متر مربع به ظرفیت ۱۸ واحد سه طبقه می‌باشد.

رضا فرح بیان کرد: سهم شهرستان شازند با زمینی به مساحت چهار هزار و ۳۵۰ متر مربع زمین ساخت ۵ واحد سه طبقه، سهم توره با یک هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین ساخت ۱۰ واحد یک طبقه، سهم شهرستان مهاجران زمینی به مساحت چهار هزار و ۷۲۲ متر مربع ساخت ۱۰۰ واحد چهار طبقه است.

وی افزود: سهم شهرستان دلیجان در طرح ملی اقدام مسکن با زمینی به مساحت دو هزار و ۲۱ متر مربع ساخت ۲۱۰ واحد سه طبقه، سهم شهرستان نراق زمینی با دو هزار و ۴۳۲ متر مربع با ظرفیت ساخت ۱۰ واحد دو طبقه می‌باشد.

استاندار مرکزی تاکید کرد: سهم شهر زاویه نیز زمین سه هزار متر مربع با ظرفیت ساخت ۲۰ واحد یک طبقه، سهم پرندک زمینی به مساحت سه هزار و ۲۰۰ متر مربع به ظرفیت ۲۰ واحد یک طبقه، سهم مامونیه سه هزار و ۲۰۰ متر مربع زمین به ظرفیت ۱۸ واحد سه طبقه و محلات چهار هزار و ۸۰۰ متر مربع زمین با ظرفیت ۱۲۰ واحد چهار طبقه می‌باشد.

آقازاده گفت: سهم شهر نیمور زمینی به مساحت سه هزار و ۴۰۰ متر مربع برای ساخت ۲۴ واحد دو طبقه، سهم خمین زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع با ظرفیت ۲۰۰ واحد ۴ طبقه، خنداب ۹۱۰ متر مربع زمین با ظرفیت ساخت ۲ ا واحد دو طبقه، غرق آباد دو هزار و ۹۰۰ متر مربع زمین با ظرفیت ساخت ۲۰ واحد یک طبقه و در شهر شهباز نیز ساخت ۲۰ واحد تعیین شده البته هنوز زمین آن تأمین نشده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: بر اساس ظرفیت سنجی های انجام شده ۷۹۱ واحد در این اراضی ساخته می‌شود.

کد خبر 4835040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha