۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۳۳

گلمرادی در تذکر شفاهی:

ظریف از مردم عذرخواهی کند

ظریف از مردم عذرخواهی کند

نماینده مردم ماهشهر در مجلس گفت: تعجب می‌کنم که وزیر امور خارجه بدون توجه به نظر مردم و فلسفه وجودی نظام باب مذاکره را فریاد می‌زند از این رو وی به خاطر این اظهارات باید عذرخواهی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی گلمرادی نماینده ماهشهر در پایان جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: ملت بزرگ ایران در بدرقه پرشور سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی پیام مهمی را به دنیا مخابره کرد که بر اساس آن علیرغم مشکلات داخلی به بنیان‌ها و بنیادها پایبند هستند، حال تعجب می‌کنم که وزیر امور خارجه بدون توجه به نظر مردم و فلسفه وجودی نظام باب مذاکره را فریاد می‌زند از این رو لازم است که وی به خاطر این اظهارات عذرخواهی کند.

وی با اشاره به ناکارآمدی های دولت در بعد داخلی، امید به دشمن و ترس از دشمن در بعد خارجی، افزود: باید با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب در انتخابات مشارکت گسترده داشته باشیم. مردم باید انتخاب خوبی داشته باشند و مجلس نیز به خوبی نظارت کند.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس با اشاره به اظهارات رئیس جمهور در مناظره های انتخاباتی، خاطرنشان کرد: آقای روحانی خود را حقوقدان و رقبا را سرهنگ و امنیتی معرفی می کردند و اعلام کرد با اتکا به غرب آنچنان رونقی ایجاد خواهند کرد که دیگر مردم نیازی به یارانه ها نداشته باشند اما امروز با همان زبان اعلام می کند که جمعیت یارانه بگیران کشور در مرز ۶۰ میلیون نفر است.

گلمردادی تصریح کرد: این چه مدیریتی است. کاش زودتر اعلام می کردید که بلد نیستید کشور را اداره کنید و کنار می رفتید. امروز کمر ملت شکسته شده است.

وی با بیان اینکه شما(رئیس جمهور) در مناسبت های مختلف می گویید که نوکر مردم هستید، گفت: از عجایب روگار است که نوکر، سیر و ارباب گرسنه است.

کد خبر 4838570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
      1 0
      مشکل شما، فراجناحی بودن این عزیزان (شهید سردار سلیمانی و دکتر ظریف) و حمایتهای مقام معظم رهبری است. با این کارها فقط ترامپ، نتانیاهو و دشمنان انقلاب را شاد میکنید
    • IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
      0 1
      چشم!حالا شما بفرمایید که کی انشاالله معذرت خواهی کنند