۸ بهمن ۱۳۹۸، ۲۳:۴۳

مدیرکل بحران استان خوزستان خبر داد:

پرداخت ۱۶ میلیارد تومان کمک بلاعوض به ۵ هزار نفر در مسجدسلیمان

پرداخت ۱۶ میلیارد تومان کمک بلاعوض به ۵ هزار نفر در مسجدسلیمان

اهواز- مدیرکل بحران استان خوزستان از پرداخت ۱۶ میلیارد تومان کمک بلاعوض به پنج هزار نفر در مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کیامرث حاجی زاده عصر امروز در جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده استان خوزستان اظهار کرد: کسی که برای این جلسات به عنوان اولویت اول احترام قائل نشود، قطعاً به دیگر مسائل هم احترام نمی‌گذارد.

مدیرکل بحران استان خوزستان تأکید کرد: باید با جدیت، شدت و انگیزه و علاقه برای مقابله و کنترل بحران‌ها و همچنان به انجام امور مربوط به بازسازی اقدام کنیم.

حاجی زاده بیان کرد: در سیل فروردین خسارت به بخش «کشاورزی» بر اساس اقرارنامه ۲۶ هزار و ۸۸ مورد و پرونده‌های تشکیل شده ۲۳ هزار و ۶۵۰ فقره بوده است که در این میان تأیید پرداخت ۲۳ هزار و ۳۱۳ پرونده با مبلغ ۶۱۳ میلیارد تومان انجام شد.

وی ادامه داد: کل واحدهای ارزیابی شده در بخش «مسکونی» ۲۵ هزار و ۳۸۵ مورد بودند که از این میان ۱۹ هزار و ۲۷ واحد کار تعمیرات آن تمام شده و همچنین ۶۸۰ واحد به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل بحران استان خوزستان با اشاره به پرداخت ۱۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای ۲۸ هزار و ۶۸۱ نفر گفت: ۳۱ هزار و ۱۶۵ نفر برای دریافت تسهیلات معرفی شدند که برای ۲۸ هزار و ۵۷۴ نفر آنها قرارداد منعقد شد.

حاجی زاده بیان داشت: در زلزله مسجدسلیمان نیز ۱۰ هزار واحد مسکونی ارزیابی شد که از این بین هفت هزار و ۵۰۰ واحد سهمیه تعمیری تعلق گرفت که تاکنون پنج هزار و ۷۰۰ واحد آن به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به پرداخت ۱۶ میلیارد تومان کمک بلاعوض به پنج هزار نفر در مسجدسلیمان عنوان کرد: در مسجدسلیمان برای دریافت تسهیلات نیز هشت هزار نفر به سیستم بانکی معرفی شده‌اند که تاکنون برای ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از آنها قرارداد منعقد شده است.

کد خبر 4839013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha