۱۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۲۲

در ادامه لیگ دسته یک هندبال کشور؛

کیمیاکاشت کردستان میهمان خود را با شکست بدرقه کرد

کیمیاکاشت کردستان میهمان خود را با شکست بدرقه کرد

سنندج - کیمیا کاشت کردستان در دیدار معوقه از هفته اول در مصاف با میهمان خرم آبادی خود با نتیجه ۳۰ بر ۲۷ به پیروزی دست یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، دیدار معوقه هفته اول از رقابت های لیگ دسته یک هندبال مردان باشگاه های کشور با برگزاری دیدار بین دو تیم کیمیاکاشت کردستان و هیات هندبال خرم آباد نماینده استان لرستان در سنندج پیگیری شد.

تیم کیمیا کاشت کردستان در این دیدار که میزبانی تیم هیات هندبال خرم آباد را برعهده داشت از امتیاز میزبانی خود به نحو احسن استفاده کرد و توانست میهمان خود را با نتیجه ۳۰ بر ۲۷ شکست دهد.

در پایان بازی های معوقه هفته اول رقابت های لیگ دسته یک هندبال کیمیاکاشت کردستان با کسب ۱۲ امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ جای گرفته است، کرمانشاه با ۱۱ امتیاز دوم و هیات هندبال مریوان نیز با پنج امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

کیمیاکاشت کردستان در دیدار معوقه هفته دوم خود راس ۱۶ روز جمعه ۱۱ بهمن ماه در خانه خود میزبان تیم همدان خواهد بود و هیات هندبال مریوان نیز دیگر نماینده استان کردستان روز جمعه پذیرای تیم هیات هندبال کرمانشاه است.

کد خبر 4839589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha