۱۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۵:۵۹

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان:

جذب نیروی انسانی متناسب با ساختار راه و شهرسازی سمنان تعریف شود

جذب نیروی انسانی متناسب با ساختار راه و شهرسازی سمنان تعریف شود

سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه راه و شهرسازی استان با کمبود نیرو مواجه است، گفت: جذب نیروی انسانی متناسب با ساختار راه و شهرسازی تعریف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فخری بعدازظهر پنجشنبه در بازدید از اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان بابیان اینکه کمبود نیروی انسانی یکی از مشکلات این اداره کل است که می‌بایست رفع شود، ابراز داشت: علیرغم این مشکلات اما تلاش شد تا خدمات‌رسانی با بهترین کیفیت انجام شود و این شایان تقدیر است.

وی بابیان اینکه افزایش نیروی انسانی برای این اداره کل می‌بایست متناسب با ساختار و میزان فعالیت تعریف شود، افزود: این جذب نیرو و کمک و مساعدت مسئولان مربوطه در نهایت منتهی به افزایش خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مردم خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه بیشترین بار توسعه بر دوش این اداره کل است، ابراز داشت: راه و شهرسازی مغز متفکر طرح‌های عمرانی در استان محسوب می‌شود که خوشبختانه تاکنون نیز به وظایف خود به‌درستی عمل کرده است.

فخری همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان با استانداری سمنان را مطلوب و مثبت ارزیابی و تصریح کرد: برای هم‌اندیشی توسعه روزافزون عمرانی از مدیر کل راه و شهرسازی استان استان دعوت خواهد شد تا بتوان از این طریق خدمات بیشتری را به مردم ارائه کرد.

وی بابیان اینکه برنامه‌ریزی‌های اصولی برای اجرای طرح‌های عمرانی از سوی این اداره کل باید ارائه شود، افزود: استانداری نیز برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان سمنان مساعدت و هماهنگی‌های لازم را انجام خواهد داد تا این طرح به‌خوبی پیاده‌سازی و اجرا شود.

کد خبر 4839875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha