۱۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۸:۵۰

معاون فرماندار مهریز:

طرح توسعه غربالبیز اجرا می شود

طرح توسعه غربالبیز اجرا می شود

یزد ـ معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرماندار مهریز از اجرای طرح توسعه مجموعه گردشگری غربالبیز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد برزگر، روز پنجشنبه در بازدید خبرنگاران مرکز استان یزد به همراه فرماندار مهریز از مجموعه گردشگری چشمه باستانی غربالبیز اظهار داشت: غربالبیز یکی از جاذبه‌های طبیعی شهرستان مهریز به شمار می‌رود که جمعیت زیادی از مردم مهریز و شهرهای اطراف برای بازدید آن مراجعه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه برای خدمت رسانی بیشتر به مردم نیازمند توسعه بود، افزود: بر این اساس طرح توسعه غربالبیز تدوین شد و اکنون به مرحله اجرا درآمده است.

برزگر یادآور شد: در قالب این طرح، احداث یک مسجد در کنار چشمه غربالبیز توسط یکی از خیران شهرستان در دستور کار قرار گرفته و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

معاون فرماندار مهریز عنوان کرد: عملیات احداث شهربازی توسط بخش خصوصی نیز در این مجموعه آغاز شده است.

برزگر خاطرنشان کرد: زمین وسیعی در بالادست چشمه غربالبیز نیز برای پارکینگ در نظر گرفته شده که هم اکنون در دست احداث و ساماندهی است.

وی، ساماندهی آلاچیق‌ها، کاشت ۲ هزار درخت، ساخت بوفه، ساماندهی سرویس‌های بهداشتی و … را از دیگر برنامه‌های در دست اقدام برای توسعه و ساماندهی مجموعه گردشگری غربالبیز اعلام کرد.

به گزارش مهر، غربالبیز نام چشمه‌ای در روستای مدوار از توابع شهرستان مهریز است که در کنار تپه‌ای باستانی قرار گرفته و یکی از مهمترین جاذبه‌های طبیعی این شهرستان به شمار می‌رود.

کد خبر 4839963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha