۱۱ بهمن ۱۳۹۸، ۱:۰۱

استاندار سیستان وبلوچستان:

بیش از هزار پروژه در سیستان و بلوچستان آماده بهره‌برداری است

بیش از هزار پروژه در سیستان و بلوچستان آماده بهره‌برداری است

زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بیش از هزار پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای افتتاح و راه اندازی در دهه مبارک فجر امسال در این استان آماده شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، احمدعلی موهبتی اظهار داشت: علاوه بر بهره برداری از یک هزار و ۲ پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در این ایام، همچنین ۱۷۷ پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: بیشترین اعتبار هزینه شده مربوط به حوزه انرژی استان با ۱۲۹ پروژه و اعتباری بالغ بر ۶۴۱ میلیارد و ۵۷۳ میلیون تومان است.

وی بیان کرد: بیشترین تعداد پروژه‌ها مربوط به شهرستان زاهدان با ۹۹ پروژه و اعتباری بالغ بر ۲۸۴ میلیارد و ۵۷۹ میلیون تومان و بیشترین اعتبار هزینه شده نیز مربوط به شهرستان سراوان با ۸۶ پروژه و اعتباری بالغ بر ۳۱۳ میلیارد و ۵۶۴ میلیون تومان است.

موهبتی تعداد پروژه‌های آماده افتتاح بخش خصوصی را نیز ۱۳۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸۴ میلیارد و ۳۶۴ میلیون تومان عنوان کرد.

وی مهمترین پروژه‌های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر امسال را بهره‌برداری از کلینیک بیمارستان امام علی (ع) چابهار، قطعه ۶ باند دوم بزرگراه «زابل - زاهدان» به طول ۱۰ کیلومتر، احداث راه اصلی «زابل - زهک» به طول چهار کیلومتر، خط ۱۳۲ کیلو ولت برق «سراوان - دهک - سیرکان»، نیروگاه ۲۵ مگاواتی سراوان، پست ۶۳ کیلو ولت پرواز زاهدان، خط انتقال و مخزن ایستگاه پمپاژ هامون شهر و سازه کنترلی مخازن چاه نیمه شماره یک و سه عنوان کرد.

کد خبر 4840065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha